Asus A7M266-D
Fra : Bjørn Petersen

Dato : 02-01-02 14:40

Det er ikke til at opdrive Asus dual Athlon kort i Danmark!
Er der nogen der kender til at sted i udlandet hvor man kan få det?

Bjørn

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 02-01-02 15:58

Det ser ikke sådan ud. men tjek selv http://pricewatch.com

--
Svend

Fra : DarkJedi

Dato : 02-01-02 16:58

> Det er ikke til at opdrive Asus dual Athlon kort i Danmark!
> Er der nogen der kender til at sted i udlandet hvor man kan få
> det?

Jeg snakkede med Asus til The Party, hvor de var repræsenteret (prøvede
selvfølgelige også at købe et af deres fremvisningsbundkort, så jeg kunne få
mit hurtigt) - og de sagde at bundkortet ikke er færdigt endnu, men skulle
være det omkring midten til slutningen af januar, og først derefter ville
det blive sendt verden rundt. Da jeg så spurgte hvor man kunne få at vide,
hvornår det kom til Danmark sagde de at jeg skulle se hos www.midtdata.dk
(hvorfor lige dem ved jeg dæleme ikke).... Kigger man så på Midtdata's
hjemmeside ser man at de sølger bundkortet, men har det ikke på lager, og de
forventer at der går over en uge før end de har det (mindst, men skriver
intet om hvornår de forventer at have det)

Håber det har hjulpet lidt - hos mig har det kun bragt frustration! ;)

/DarkJedi

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-01-02 17:18

> [...]

> intet om hvornår de forventer at have det)
>
> Håber det har hjulpet lidt - hos mig har det kun bragt frustration! ;)

I den internationale ASUS bunprop gruppe er der en der siger at han har købt
det - i Hong Kong! Faktisk er der to der har købt det....

Nå men på http://www.2cpu.com/ nævner, at man kan køre med dual XP
processorer og det er jo ret interessant.
Det nævner de også på www.hardware.no som også skriver at prisen bliver ca
3.000 Nkr. Hardware priser i DK og Norge er lidt svære at sammenligne -
nogen gange er det billigere i Norge (endda i norske kroner) end i DK, men
generelt er ting dyre i Norge. (Kursen: 100 Nkr = 93 Dkr).

Men altså 2.700-3.300 Dkr skal vi nok regne med i de første par måneder og
så lidt billigere. Men hvis 2 XP2000+'er kan køre på boardet, savl )

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk