Stålskabe?
Fra : Peter Haldgaard

Dato : 02-01-02 12:32

Hej NG

Jeg spørger på veje af min gamle fader.

Han mener at have hørt at det er blevet lovpligtigt at have et stålskab til
sit/sine jagtvåben.

Da han ikke selv har adgang til nettet, så har jeg lovet at stille
spørgsmålet.

m.v.h.

Peter Haldgaard

P.s. Godt nytår

Fra : Jack Jensen

Dato : 02-01-02 12:41

"Peter Haldgaard" <haldgaard@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
til
> sit/sine jagtvåben.
>
> Da han ikke selv har adgang til nettet, så har jeg lovet at stille

Hej

Det er nylig fra den 1. jan 2003.

Mvh
Jack

Fra : Peter Haldgaard

Dato : 02-01-02 12:53

Takker for det hurtige svar.

Peter Haldgaard

Fra : Rønnebærkæret

Dato : 02-01-02 12:49

Per 1/1-2003 er det lovpligtigt at opbevare våben i et godkendt våbenskab.
Der er altså 12 måneder at løbe på endnu.

/John E. Larsen

Fra : René Bayer Kruhöffer

Dato : 02-01-02 13:29

Du kan opbevare dine våben efter de gældende regler indtil d. 1/1/2003.
Herefter skal de opbevares i et våbenskab, som skal være godkendt i Skafor
Blå klassen.

mvh.
René

Peter Haldgaard <haldgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en