Gabage
Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 17-01-01 22:43

Det kan godt være at sæbe er skrald, men det er Gabage ikke....

Tænk, at der skulle gå indtil nu før jeg fik købt Gabage version 2.0 - det
er da et fremragende album....?

Er der nogen der evt. hørte dem live på den tur, hvor K´s Choice var
opvarmning? Jeg tror det var i 97 måske 98 ved det faktisk ikke helt...

Kåre

--
Smag og behag er forskellig, men min smag er bedre end din

Fra : Kim Petersen

Dato : 17-01-01 23:07

> Tænk, at der skulle gå indtil nu før jeg fik købt Gabage version 2.0 - det
> er da et fremragende album....?

Bestemt et godt album der kan findes frem gang efter gang, og chokerende at
du ikke har købt det før nu Hvis ikke du har deres første kan det
bestemt også anbefales, det er IMO en tand bedre end 2.0.

Fra : Hurricane

Dato : 18-01-01 19:11

> [...]
>
> Er der nogen der evt. hørte dem live på den tur, hvor K´s Choice var
> opvarmning? Jeg tror det var i 97 måske 98 ved det faktisk ikke helt...

Du mener vel GaRbage, ik'?

mvh

Hurricane
Hurricane@anarki.dk
ICQ UIN: 20288337

Wolverine: Get out.
Rogue: Where am I supposed to go?
Wolverine: I don't know.
Rogue: You don't know, or you don't care?
Wolverine: Pick one.

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 18-01-01 20:01

"Hurricane" <Hurricane@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener vel GaRbage, ik'?

Nååååå, det forklarer hvorfor der ikke er flere der svarer på mit indlæg. De
kunne simpelthen ikke finde ud af hvad det var for et band jeg mente, men nu
da vi alle ved at det var Garbage og ikke Gabage, så kommer der nok langt
flere indlæg..., eller også er emnet bare ikke så spændende fordi alle
havde gennemskuet at jeg havde skrevet forkert....men tak for rettelsen

Kåre

Fra : Peter G.

Dato : 18-01-01 22:35

"Kåre Weng Madsen" <kwma00@hum.auc.dk> wrote in message

> [...]
> flere indlæg..., eller også er emnet bare ikke så spændende fordi alle
> havde gennemskuet at jeg havde skrevet forkert....men tak for rettelsen

Satans! Er det Garbage vi snakker om? Og jeg som lige skulle til at skrive
min uforbeholdne og ukritiske anbefaling af bandet "Garbadine" med Moe Heir
på trommer, Al Parkar, på gitar/sitar og Terry Lein på bas/vokal.

De er lidt løse i kanten, men de kan stramme síg op når det gælder.

/Peter

Fra : "

Dato : 22-01-01 20:42

"Peter G." <PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com> wrote in message
> [...]
Heir
> på trommer, Al Parkar, på gitar/sitar og Terry Lein på bas/vokal.

Hvad søren er en "gitar"?

Mvh.
Benjamin Bach

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 22-01-01 20:44

On Mon, 22 Jan 2001 20:41:55 +0100, <tagman> wrote:

> Hvad søren er en "gitar"?

Det er gud.

Mvh.

--
"Godnat, sagde Kirsten..." Adam Sjøgren
"JEG HEDDER IKKE KIRSTEN!" asjo@koldfront.dk

Fra : Peter G.

Dato : 22-01-01 21:51

"<tagman>" <tagman@mobilixnet.dk> wrote in message

> Hvad søren er en "gitar"?
>
> Mvh.
> Benjamin Bach

LOL. Touchè
En sitar med g-strenge?

--
Andelslejlighed omkring Kbh søges.
Omkring 50 m², brutto pr måned maks. 2200, andel op til 350.000

Fra : nikolaj borg

Dato : 22-01-01 22:16

Den Mon, 22 Jan 2001 21:51:08 +0100, skrev "Peter G."
>En sitar med g-strenge?

Det giver kun mening, hvis der kun er s-strenge på en sitar, hvilket
lyder usandsynligt, selvom det da vist er noget med, at alle strenge
på en sitar er stemt ens (?? correct me if I'm wrong)

:)

/Nikolaj

Fra : Troels

Dato : 25-01-01 22:05

> Det giver kun mening, hvis der kun er s-strenge på en sitar, hvilket
> lyder usandsynligt, selvom det da vist er noget med, at alle strenge
> på en sitar er stemt ens (?? correct me if I'm wrong)

man kan vel stemme den i es??? og det er vel næsten ligeså godt

/Troels

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 19-01-01 16:38

> Tænk, at der skulle gå indtil nu før jeg fik købt Gabage version 2.0 - det
> er da et fremragende album....?

Joeh, det er et ganske OK album.

> Er der nogen der evt. hørte dem live på den tur, hvor K´s Choice var
> opvarmning? Jeg tror det var i 97 måske 98 ved det faktisk ikke helt...

De optrådte i hvert fald på Roskilde i 98.

--
Anders Ebbesen
Tyler Durden: "Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we