Abit KR7-A-raid - VOLCANO VII
Fra : Johnny Berntsen

Dato : 02-01-02 11:49

Hej

Er der nogen der ved om, der er plads til en VOLCANO VII køler på et Abit
KR7-A-raid bundkort?

MVH.
Johnny

Fra : Santa Xcaze

Dato : 02-01-02 21:30

SNIP

Har ligget kigget engang, på mit board ... Og det kommer an på hvor meget
den rager ud over kanterne? Der er ivhert fald en cm hele vejen rundt !

Fra : Hans

Dato : 02-01-02 23:21

"Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> Har ligget kigget engang, på mit board ... Og det kommer an på hvor meget
> den rager ud over kanterne? Der er ivhert fald en cm hele vejen rundt !

Så er der ingen problemer..
Mvh
Hans

Fra : Jacob Pedersen

Dato : 03-01-02 20:39

> [...]
>
> Har ligget kigget engang, på mit board ... Og det kommer an på hvor meget
> den rager ud over kanterne? Der er ivhert fald en cm hele vejen rundt !

Endte du med at købe sådan et KR7A-raid i en af de butikker i eu jeg
henviste til?
og hvad syntes du om det?..har du prøvet at presse det på fsb'en?..jeg køber
nok et her i jan/feb. engang når jeg er tilfreds med cpu-priserne..og
ddr-ram forhåbentlig er faldet lidt igen.

--

Best Regards
Jacob Pedersen

-

Fra : Santa Xcaze

Dato : 03-01-02 20:45

SNIP
> [...]
> nok et her i jan/feb. engang når jeg er tilfreds med cpu-priserne..og
> ddr-ram forhåbentlig er faldet lidt igen.

Yeah det gjorde jeg ;) fik det fra overclockers ... Kom pakket super
forsvarligt ind og det kostede lige under 1900 kr med alt incl. Så det er
kun ik så meget mere end det koster i www.shg.dk hvis de da har det på lager
endnu, men der koster det 1699 ... Meeen har ik sat det i endnu, venter på
at få min crucial ram fra Crucial samt mine blæsere og køle profil fra
Studiedata
Men så ser mit system således ud:
Kr7a-raid
amd xp 1800+
2x 256 ddr fra crucial
2x 60 gb maxtor ata133 i raid 0
Hercules geforce 3 (den midt imellem ti200 og ti500)
Hercules Game Theater XP
Plextor 24 x brænder
Panasonic dvd drev
19' skærm
Chiftec DX kabinet i Blå ...

Så nu skal der games ;) og tweakes og se divx ;)

Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 03-01-02 22:30

> Men så ser mit system således ud:
> Kr7a-raid
> amd xp 1800+
> 2x 256 ddr fra crucial
> 2x 60 gb maxtor ata133 i raid 0
> Hercules geforce 3 (den midt imellem ti200 og ti500)
> Hercules Game Theater XP
> Plextor 24 x brænder
> Panasonic dvd drev
> 19' skærm
> Chiftec DX kabinet i Blå ...
Hvilken strømforsyning er egentligt nødvendigt for sådan et system, eller
hvad har du tænkt at køre med? Hvad ville f.eks. være optimalt og hvad ville
være at skrabe bunden, har du en idé om det? Jeg er nemlig selv nød til at
opgradere strømforsyning og jeg ved ikke hvor meget jeg skal opgradere, men
mit system ligner lidt dit, selvom jeg også har en hd mere og nogle
usb-enheder, så hvis du havde en kommentar omkring dit valg af
strømforsyning?

mvh
Lasse

Fra : Santa Xcaze

Dato : 03-01-02 23:02

SNIP
> [...]
> mit system ligner lidt dit, selvom jeg også har en hd mere og nogle
> usb-enheder, så hvis du havde en kommentar omkring dit valg af

Ehm jeg har valgt en 400 W strømforsyning, fra Zeck ... Den har virket stor
artet, men kostede hvis også en hel del ... Det er efterhånden lang tid
siden ....

Grunden til jeg valgte den på 400 wat skyldes jeg også har et hardware mpg
kort, 4 papst blæsere, 1 slotcooler, netkort, 2 usb gamepads printer /
scanner ... Jeg har brug for en del strøm :;)
Meeen jeg vil godt tro at den 340 W fra chiftec som er i mit kabinet godt
kan trække dit system ... De plejer ihvert fald at være gode ... ;) Meeen
minimum en 300W psu og det skal ik være sådan en fra et codegen kabinet ;)

De psu'er som er i chieftec og antec kabinetter plejer at være gode !!!

Fra : Zulfqar Ali Ahmad

Dato : 04-01-02 21:15

Sidst jeg var inde på deres side kostede et kort magen til dit 1.999
bobs. Så lidt har du da sparet. Det et kortet UDEN RAID der koster
1.699-.
Jeg må nok sige, at din konf. ellers ser fornem ud
Der er garanteret en Alpha T-8050 profil du venter fra Studiedata?

Mvh
Zulfqar Ali

Fra : Santa Xcaze

Dato : 04-01-02 21:36

SNIP
> [...]
> Jeg må nok sige, at din konf. ellers ser fornem ud
> Der er garanteret en Alpha T-8050 profil du venter fra Studiedata?

He he du er hurtigt ;)
Det er præsis hvad jeg venter på samt en Zalman køler, men det er ik til min
PC, men min brors ;) ... Så jeg håber på at de sender den køler mandag, så
jeg har den fredag ;)

Oki så var det jo cool nok at jeg faktisk ik satte penge til ...

Jeg håber også det kommer til at funge maks !!!