Landets skøreste sne-hund ...
Fra : Malle-brok

Dato : 02-01-02 00:26

Hejsa NG....

Netop hjemvendt fra en pragtfuld juleferie VOV'er Tikki og jeg at ønske jer
alle et
G O D T N Y T Å R

Snevejret bragte stor glæde hos vovsen, og der kan vist ikke være nogen
tvivl om at jeg har landets skøreste sne-hund
- prøv selv at se her:
http://malinois.homepage.dk/sne.htm *LOL*

Hilsen
Carina

- - -
Min hund:
http://hunde.homepage.dk/Daneskjolds_Pippi.htm

Fra : Jeannette

Dato : 02-01-02 07:38

Godt skudt Carina - jeg er også vild med snebilleder*S* Har utallige af dem...

Jeannette
www.bouvier.dk

Fra : Kosmonauten

Dato : 02-01-02 11:21

Hej Carina,
pragtfulde billeder af din "afskyelige" snehund ;c)
Skønt at se vores firbenede tumle rundt i sneen.
Ditto Nytår ønskes fra
Martin & Laika

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-01-02 23:26

Skønne billeder. Vi har desværre ikke billeder af følgende, men historien
vil måske more jer -

Vores 7-mdr gamle Cairn terrier kan lide at spille fodbold, også med sig
selv. Forleden aften blev hun så bidt af at spille fodbold i sneen at hun
blev ved i 6 timer! Der var intet vi kunne gøre for at få hende ind fra
haven.

venlig hilsen

Dian Kjærgaad

Fra : Morten Larsen

Dato : 05-01-02 21:49

On Tue, 1 Jan 2002 23:26:00 -0000, "Malle-brok"
<malle-brok@tdcadsl.dk> wrote:

>Snevejret bragte stor glæde hos vovsen, og der kan vist ikke være nogen
>tvivl om at jeg har landets skøreste sne-hund
>- prøv selv at se her:
>http://malinois.homepage.dk/sne.htm *LOL*

Det bliver man i rigtig godt humør af at se

vh Morten Larsen