Der mangler et ben til lampen !
Fra : Kenneth Bon

Dato : 01-01-02 18:26

Jow...noget skulle nu være galt alligevel :)

I mit nyt 'ikke-overgang' kabinet (!) er der 3 ben i det stik, der skal give
powerlampen lys... men på mit ECS K5S7A bundkort er der jo kun 2 ben til at
sætte det i.... hvad gør man så - og kan det passe ?

På det gamle overgangs-kabinet var der kun 2 ben til powerlampen og det
passede jo godt nok - men nu kan jeg jo ikke få lys i lampen.... et lille
problem men alligevel ?

Anyone ?

/Kenneth

Fra : NFA

Dato : 01-01-02 19:02

Hvad er det for et kabinet du har?

Fra : Kenneth Bon

Dato : 01-01-02 23:25

"NFA" <nfa112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er det for et kabinet du har?

Det er et Codegen 4040 - hjælper det ? det med at skubbe benet ud lyder sq
lidt hjemmefusket :)

/Kenneth

Fra : Klaus

Dato : 02-01-02 09:11

| "NFA" <nfa112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
|
| Det er et Codegen 4040 - hjælper det ? det med at skubbe benet ud lyder sq
| lidt hjemmefusket :)

Det er det også, men det virker og kan laves om hvis der engang kommer et
andet MB i kassen.
Klaus

Fra : Kenneth Bon

Dato : 02-01-02 09:30

"Klaus" <hebs@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er det også, men det virker og kan laves om hvis der engang kommer et
> andet MB i kassen.
> Klaus

Oki - men er det ikke kabinettet, der er lidt specielt ? Har de fleste MBer
ikke kun to ben til powerdioden?

/Kenneth

Fra : Klaus

Dato : 01-01-02 20:27

> [...]
|
| På det gamle overgangs-kabinet var der kun 2 ben til powerlampen og det
| passede jo godt nok - men nu kan jeg jo ikke få lys i lampen.... et lille

Med en tynd skruetrækker, kan du skubbe det ene ben ud af holderen og
genindsætte det i midten. Så kan holderen sættes på stikket på bundkortet.
Klaus

Fra : Kenneth Bon

Dato : 02-01-02 19:06

> Med en tynd skruetrækker, kan du skubbe det ene ben ud af holderen og
> genindsætte det i midten. Så kan holderen sættes på stikket på bundkortet.
> Klaus

Jeg siger tak - jeg ved ikke hvordan mine fingre gjorde det - men det virker
:)

/Kenneth

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 05-01-02 13:41

In article <3c31f121$0$89062$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
skrivtil@kennethbon.dk says...
> [...]
>
> På det gamle overgangs-kabinet var der kun 2 ben til powerlampen og det
> passede jo godt nok - men nu kan jeg jo ikke få lys i lampen.... et lille

Klip soklen, som ledningerne er monteret i, over med en skævbidder eller
lignende. Jeg var ude for det omvendte problem og det blev fint løst på den
måde.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)