Uffes 2001 Top 10 liste!
Fra : Uffe Holst

Dato : 01-01-02 18:20

,
Her er min top 10 for 2001:

10. Björk: Vespertine
9. Björk: Vespertine
8. Björk: Vespertine
7. Björk: Vespertine
6. Björk: Vespertine
5. Björk: Vespertine
4. Björk: Vespertine
3. Björk: Vespertine
2. Björk: Vespertine
1. Björk: Vespertine

Ja, jeg ved godt, at den måske er lidt ensformig, men det er nu engang
det ultimativt bedste album, der blev udgivet i 2001. That woman can work
magic.

--
Uffe Holst

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 02-01-02 04:15

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev:

> Her er min top 10 for 2001:

Okay - her er min så:

10. Björk: Vespertine.
09. Björk: Vespertine.
08. Björk: Vespertine.
07. Björk: Vespertine.
06. Björk: Vespertine.
05. Björk: Vespertine.
04. Björk: Vespertine.
03. Björk: Vespertine.
02. Björk: Vespertine.
01. Björk: Vespertine.

Faktisk det eneste fede album jeg købte sidste år.

> Ja, jeg ved godt, at den måske er lidt ensformig, men
> det er nu engang det ultimativt bedste album, der blev
> udgivet i 2001. That woman can work magic.

Lige mine ord.

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
TotaliordenkrukkeNutella!!!

Fra : Uffe Holst

Dato : 02-01-02 16:25

In an article of 2 Jan 2002 Rasmus A. Nielsen wrote:

> Faktisk det eneste fede album jeg købte sidste år.

Du har en glimrende smag :)

--
Uffe Holst

Fra : Marco Matruglia

Dato : 02-01-02 14:21

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
,
Tja... Her er min:

1: Linkin Park - Hybrid Theory
2: Linkin Park - Hybrid Theory
3: Linkin Park - Hybrid Theory
4: Linkin Park - Hybrid Theory
5: Linkin Park - Hybrid Theory
6: Linkin Park - Hybrid Theory
7: Linkin Park - Hybrid Theory
8: Linkin Park - Hybrid Theory
9: Linkin Park - Hybrid Theory
10: Linkin Park - Hybrid Theory

Tja, DE kan finde ud af hvordan man laver musik =)

- Marco

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 02-01-02 15:41

Min liste: LOL

1: Michael Jackson - Invinicible
2: Michael Jackson - Invinicible
3: Michael Jackson - Invinicible
4: Michael Jackson - Invinicible
5: Michael Jackson - Invinicible
6: Michael Jackson - Invinicible
7: Michael Jackson - Invinicible
8: Michael Jackson - Invinicible
9: Michael Jackson - Invinicible
10: Michael Jackson - Invinicible

Behøver jeg at nævne, at den bedste koncert som jeg har overværet i år er
Michael Jackson's 30 års jubilærium i New York?

Hilsen

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : Uffe Holst

Dato : 02-01-02 16:29

In an article of 2 Jan 2002 GREGERS HANSEN wrote:

> Behøver jeg at nævne, at den bedste koncert som jeg har overværet i år er
> Michael Jackson's 30 års jubilærium i New York?

Hvad har du ellers overværet af koncerter?

Men for nu at holde os til Michael Jackson, så må jeg indrømme, at jeg
anser hans nyeste album for 2001s største skuffelse. Ingen tvivl om, at
Michael Jackson er en habil musiker, og det kan man i høj grad også høre
på albummet. Men i sammenligning med tidligere tider, så er det efter
min mening et fladt, kedeligt og ikke-innovativt album. Selvom om jeg
ikke er specielt vild med Michael Jackson, så havde jeg godt nok forventet
noget bedre fra hans hånd.

--
Uffe Holst

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 02-01-02 17:01

Jeg må desværre give dig ret i at Invincible ikke har været en stor succes,
men jeg personligt holder meget af albummet, og jeg synes at det bliver for
hver gang man hører det. Men MJ har hele år 2002 til at få rettet op på
tingene, nu må vi så bare se om det kan lade sig gøre. Men jeg er da glad
for at høre at du Uffe kalder MJ for en habil musiker )

Synes I andre at MJ skulle skifte genre og lave en ny form for musik?
Har nogle af Jer hørt Shout, som er på MJ's single Cry?

---
Gregers

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-01-02 22:34

On Wed, 2 Jan 2002 17:00:48 +0100, "GREGERS HANSEN"
<gregers@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
>Synes I andre at MJ skulle skifte genre og lave en ny form for musik?
>Har nogle af Jer hørt Shout, som er på MJ's single Cry?

Nej han skal ikke skifte genre. Men spørgsmålet er om ikke tiden er
løbet fra MJ. Det lyder ikke som om at han kan omstille sig til nye
tider. Han hænger lidt fast i sin egen stil.
Ikke at det er et onde. Jeg er selv meget tilfreds med Invincible, men
den ligger ikke på min MJ Top 3 liste

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 02-01-02 23:11

"GREGERS HANSEN" <gregers@mail1.stofanet.dk>
> Synes I andre at MJ skulle skifte genre og lave en ny form for musik?

Det er sgu altid lidt svært at fortælle andre, hvad de skal lave, men
ja: En slags kombineret tilbagevenden/fornyelse i retning af det,
de i dag kalder acoustic soul eller nu soul (dss. "new"). Det skulle
være intimt og nærværende og med Jacksons sans for rytme og
melodi, som man god kan savne hos nogle af disse genrers
repræsentanter.

Ellers kunne han jo tage et spring over i noget helt anderledes
og finde en niche inden for de moderne elektroniske genrer. Med
discorødder i bagagen, vel at mærke. Men det må han sgu selv
finde ud af

> Har nogle af Jer hørt Shout, som er på MJ's single Cry?

Nej, er det en bestemt stilretning?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 03-01-02 11:39

Hej igen!

Shout er noget helt nyt fra MJ's side, som sagt kan findes på hans single
til Cry. Sangen er meget aggresiv og anderledes. Den minder om en blanding
mellem rap pg funk.

Fra : Flemming

Dato : 03-01-02 16:32

On Thu, 3 Jan 2002 11:38:32 +0100 "GREGERS HANSEN"
<gregers@mail1.stofanet.dk>
wrote in dk.kultur.musik:

> Shout er noget helt nyt fra MJ's side, som sagt kan findes på hans single
> til Cry. Sangen er meget aggresiv og anderledes. Den minder om en blanding
> mellem rap pg funk.

IMHO er "Shout" et ganske udmærket nummer, stilmæssigt er det en del
anderledes end det som Michael normalt laver, men hvis man skulle nævne
noget der kunne minde om det må det værmest være "Scream". Ligesom dig
synes jeg også at "Invinicible" må være årets album, det er dog ikke godt
nok til at besætte alle pladserne på min top 10 dertil er det lidt for
langt, og der er lidt for mange "slow" sange på det.

--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +

Fra : Samson

Dato : 06-01-02 00:10

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message

> [...]
> være intimt og nærværende og med Jacksons sans for rytme og
> melodi, som man god kan savne hos nogle af disse genrers

Ha ha, du kan da ikke mene at Jackson har sans for melodi. Personligt har
jeg meget svært ved at høre noget som helst melodisk i hans sange. Det er
ikke ikke andet end rytmer og har efter min mening meget lidt at gøre med
musik.
Næ, Michael Jackson har altid været for overvuderet og kan slet ikke hamle
op med kunstnere som f.eks. George Michael og Elton John.
Du har da ret i, at manden kan sammensætte nogle "interessante" rytmer, men
det er altså ikke nok til at kalde det manden laver for musik. Til det
mangler der simpelthen melodien!.

Mvh
Samson.

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 06-01-02 00:49

> [...]
men
> det er altså ikke nok til at kalde det manden laver for musik. Til det

arh, jeg synes nu nok at Jackson har en vis sans for begge dele, f.eks. på
den ældre Dirty Diana (i relation til melodier), som jeg synes er en rigtig
god popsang. MEN når det er sagt: George Michael er den sande "King of Pop"
(-;

/Ulrik

Fra : Marco Matruglia

Dato : 02-01-02 22:02

> [...]

min mening et fladt, kedeligt og ikke-innovativt album. Selvom om jeg
ikke er specielt vild med Michael Jackson, så havde jeg godt nok forventet

Jeg må ærligt indrømme at jeg er delvist enig.
Der er mange skuffelser på "Invincible" men _bestemt_ også mange fede numre.
F.eks. Cry, Unbreakable o.s.v.

- Marco

PS: Jeg synes helt klart min "Top10" var fedest =)

Fra : Uffe Holst

Dato : 03-01-02 00:14

In an article of 2 Jan 2002 Marco Matruglia wrote:

> PS: Jeg synes helt klart min "Top10" var fedest =)

Jeg må desværre indrømme, at jeg ikke kender så forfærdelig meget til
Linkin Park. Det, jeg har hørt i radioen, lyder dog absolut godt, men
det er sådan lidt noget, som jeg får lyst til at sige "er hørt før" til.

--
Uffe Holst

Fra : Michael Sørensen

Dato : 04-01-02 17:53

Her er min top 10 for 2001:

10. EyeQ
9. Rollo og King
8. Atomic Kitten
7. Christian
6. Britney Spears
5. Björk
4. Westlife
3. Robbie Williams
2. BaSix
1. Dido

Ja, jeg ved godt, at den måske ikke er ensformig, men det er nu engang
de ultimativt bedste album, der blev udgivet i 2001. De mennesker kan lave
musik.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 04-01-02 18:26

Øøhh Dido blev udgivet i 1999

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Christian Muus

Dato : 04-01-02 19:10

"Michael Sørensen" <m-s@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Her er min top 10 for 2001:
>
> 10. EyeQ
> 9. Rollo og King
> 8. Atomic Kitten
> 7. Christian
> 6. Britney Spears
> 5. Björk
> 4. Westlife
> 3. Robbie Williams
> 2. BaSix
> 1. Dido
>
> Ja, jeg ved godt, at den måske ikke er ensformig, men det er nu engang
> de ultimativt bedste album, der blev udgivet i 2001. De mennesker kan lave
> musik.

Jep, især EyeQ, Westlife og Christian har skrevet gode numre selv *g*

Medmindre din liste måske er tyk ironi?

Christian

Fra : Uffe Holst

Dato : 04-01-02 23:37

In an article of 4 Jan 2002 Michael Sørensen wrote:

> [...]
>
> Ja, jeg ved godt, at den måske ikke er ensformig, men det er nu engang
> de ultimativt bedste album, der blev udgivet i 2001. De mennesker kan lave

Pudsig blanding af musik. Jeg vil groft sagt kunne dele dem op i to
grupper, hvoraf den ene kunne være kaldet kvalitetsmusik, og den anden
kunne passende have navnet skrald.

Men der skal jo heldigvis også være plads til folk sig dig. Ellers fik
EyeQ da aldrig solgt nogle plader.

--
Uffe Holst

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-01-02 23:56

Uffe Holst <uhc@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:p6.k6.OH2hHzPwxVc3d2e.NR@post6.tele.dk...
,
[...]

_____________________

og her har vi så min Top 10 for 2001. Den ser en anelse anderledes ud.

01: Kim Og Drengene
02: Horsens Hardy
03: Simon Von Koney
04: Teddy Edelman
05: Countryexpressen
06: Kandis
07: Bjørn Og Okay
08: Kim Og Hallo
09: Blue Hawai
10: Jan Og Sunny Boys
11: Klaus Og Servants
12: Vindstyrke 15
12: Jutlandia
13: The Aligators
14: Leif Kertein And The Winchersters
15: Cowgirls
16: Maverichs
17: Next Of Kin
18: The Tracktors
19: Alan Jackson
20: Hugo Dunkin

Et godt varieret udbud indenfor alle de største genrer, både dansebands-,
spillemands-, country- og rock`n`roel-musik og på både dansk, engelsk og
amerikansk. Tror at llisten kunne bruges med stor succes som playlist på
radioerne.

Hilsen musik-geniet

Fra : John K

Dato : 05-01-02 02:35

> [...]
> 12: Jutlandia
> 13: The Aligators
> 14: Leif Kertein And The Winchersters
> 15: Cowgirls
> 16: Maverichs
> 17: Next Of Kin
> 18: The Tracktors
> 19: Alan Jackson
> 20: Hugo Dunkin
>
> Et godt varieret udbud indenfor alle de største genrer, både dansebands-,
> spillemands-, country- og rock`n`roel-musik og på både dansk, engelsk og
> amerikansk. Tror at llisten kunne bruges med stor succes som playlist på

Prøv at maile listen til www.nrj.dk - jeg er sikker på de vil være
begejstrede :)

Mvh

John K

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-01-02 02:49

John K <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c365877$0$200$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> Prøv at maile listen til www.nrj.dk - jeg er sikker på de vil være
> begejstrede :)
>

> Mvh
>
> John K
___________

Arh, var det så ikke bedre at sende listen til Fyns populæreste lokalradio
"Radio Midtfyn" ? - Nårh nej, de har jo stor succes med at køre
dansktop-format i forvejen. Så detttt.... - Nej, der må Sydfyns Fm gå hjem
at lægge sig, hihi.

Spøjske hilsner fra radio-geniet

Fra : John K

Dato : 06-01-02 20:34

> Arh, var det så ikke bedre at sende listen til Fyns populæreste lokalradio
> "Radio Midtfyn" ? - Nårh nej, de har jo stor succes med at køre
> dansktop-format i forvejen.

Ihhh ja hvor de har. Jeg kender stort set ingen under 50 der lytter til
dem - og "Fyns Populæreste lokalradio" - hvorfor er der så så mange der ikke
ved de eksisterer?

Mvh

John K

Fra : Lars B.

Dato : 07-01-02 20:56

In article <3c38a6ee$0$273$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
sydfynsfm_sletdette@hotmail.com says...

> Ihhh ja hvor de har. Jeg kender stort set ingen under 50 der lytter til
> dem - og "Fyns Populæreste lokalradio" - hvorfor er der så så mange der ikke
> ved de eksisterer?

Det er bare Åge og hans lidt twistede opfattelse af virkeligheden. Det
skal du ikke tage så tungt, han får en ny sending medicin i løbet af
næste uge

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : John K

Dato : 07-01-02 21:37

> Det er bare Åge og hans lidt twistede opfattelse af virkeligheden. Det
> skal du ikke tage så tungt, han får en ny sending medicin i løbet af
> næste uge

ROTFL :)

Tak - jeg kender ganske udemærket Åge's twistede opfattelse af
virkeligheden.

Jeg - og flere andre - har fået nok af ham i dk.medier.radio - hvor han
forsøger at overbevise de kommercielle stationer om at dansktopmusik er
vejen frem

Mvh

John K

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-01-02 12:25

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk>
> og her har vi så min Top 10 for 2001. Den ser en anelse anderledes ud.

Ja. For eksempel har den 20 numre på.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Troels

Dato : 05-01-02 14:57

> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk>
>
> Ja. For eksempel har den 20 numre på.

*LOL*

/Troels
http://home.musling.dk/~lundlaursen/dureforsog/
-Düreforsög-bootleg-bytte-bytte??? Send mig en mail tllund@hotmail.com

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-01-02 17:49

Troels <tllund[blah_blah]@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c3705f2$0$205$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

SV: Ja , ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

> *LOL*
>
> /Troels
___________

Ja, du har ret - Det er jo faktisk en dobbelt Top 10 - Men det bliver den
jo ikke ringere af - Men den er jo også dobbelt så god som de hidtil komne
forslag - ha ha ha

Fra : John K

Dato : 05-01-02 21:44

> Ja, du har ret - Det er jo faktisk en dobbelt Top 10 - Men det bliver den
> jo ikke ringere af

Jo - faktisk dobbelt så ringe :)

Mvh

John K