Heavy-musik i radioen
Fra : Kai Mandrup

Dato : 01-01-02 17:32

Hej,

hvor kan man finde nogle gode (udenlandske) radiostationer som sender
(heavy-) rock, og som kan hentes ned med en almindelig AM-antende?

m.v.h. Mikkel

Fra : John K

Dato : 05-01-02 21:46

> hvor kan man finde nogle gode (udenlandske) radiostationer som sender
> (heavy-) rock, og som kan hentes ned med en almindelig AM-antende?

Ikke noget der kan modtages i en ordentlig kvalitet med en almindelig
AM-modtager.

Mvh

John K

Fra : Michael Petersen

Dato : 08-01-02 12:31

Er der nogen der bare kender nogen radiostationer som spiller Heavy. Jeg har
godt nok ikke ledt så meget men hvis det er nogen derude som kan lide Heavy
(i en eller anden afskydning) og kender til et program på den danske eller
udenlandske sendeflade som er værd at lægge sine efterhånden udtjente ører
til.

Michael

--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive ?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-01-02 12:36

Michael Petersen wrote:

> [...]
> udenlandske sendeflade som er værd at lægge sine efterhånden udtjente ører

På min gamle arbejdsplads i Hellerup (Ryparken) kunne man engang imellem
fange en station der hed XFM.
De spillede primært rock/hard rock/heavy. Men om de findes endnu ved jeg
ikke.

/Robert

Fra : Michael Petersen

Dato : 08-01-02 13:07

XFM er studenterradioen på DTU i lyngby. Jeg lyttede meget til den da jeg
boede på kollegium i lyngby men jeg kan desværre ikke fange den nu jeg bor i
Vanløse Synd for det er/var en fed radiostation. Tak for forslaget

Michael

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-01-02 21:54

Michael Petersen wrote:

> XFM er studenterradioen på DTU i lyngby. Jeg lyttede meget til den da jeg
> boede på kollegium i lyngby men jeg kan desværre ikke fange den nu jeg bor i
> Vanløse Synd for det er/var en fed radiostation. Tak for forslaget

Jeg skrev og spurgte om de havde nogle planer om at streame radioen (båndbredde
har de jo nok af) og fik følgende svar:

-------------
Vi er teknisk klar til at sende på internettet, og har været det et godt
stykke tid, men vi har pt. ikke råd til at betale Koda og Gramex for at
starte vores stream.

Vi arbejder med at komme til enten at streame vores almindelige
programmer, eller hele tiden, hvor vi måske kan financiere det
første selv. Men uanset skal vi have nogen til at skaffe tilladelse til
at streame, og der halter det, da vi jo er baseret på frivillig
arbejdskraft.

Jeg er ked af at måtte skuffe dig, forhåbentlig dog kun for et stykke tid.

Jeg vil prøve at skubbe til nogen for at få skred i tingene, når vi nu
ligefrem får opfordringer, mange tak.

Mvh.

Dennis Jørgensen
-------------

Især sidste afsnit er måske lidt interessant

/Robert

Fra : Michael Petersen

Dato : 09-01-02 11:10

Måske skulle jeg ogsa lige droppe dem en mail

Michael

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 08-01-02 15:43

The weakest link "Kai Mandrup" <mandrup@adr.dk>, dared to write this
anyway:

>Hej,
>
>hvor kan man finde nogle gode (udenlandske) radiostationer som sender
>(heavy-) rock, og som kan hentes ned med en almindelig AM-antende?
>

>m.v.h. Mikkel

Det hjælper ikke med dit radio problem, men på nettet kan man
downloade et program der hedder spinner. Der kan man findes en hvilken
som helst slags hævi genre.

www.spinner.com