Leo Mathisen
Fra : Jacob Lejre Jensen

Dato : 14-01-01 10:41

Hejsa

Er der nogen der ved om man kan få noget af hans musik på CD?

Eller er der andre steder man kan finde noget?

Jacob

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 14-01-01 12:28

Der er diverse billige titler tilgængelige fra bl.a. EMI og Disky; 'How How'
og 'Take it easy'. Axel Music har dem...

Med venlig hilsen
Rasmus

Fra : Jacob Lejre Jensen

Dato : 14-01-01 16:36

Hvor finder jeg Axel Music??

Rasmus Christiansen <mail@id-music.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:C2g86.4390$0P2.119147@news010.worldonline.dk...

Fra : N/A

Dato : 14-01-01 19:33

Fra : Jacob Lejre Jensen

Dato : 14-01-01 19:33

Jeg bor på Vestlolland, så jeg tænkte om man måske kunne finde forretningen
på nettet!

John K <sydfynsfm@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:93sr1k$d8o$1@news.cybercity.dk...

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 14-01-01 20:19

Således skrev "Jacob Lejre Jensen" <massaro@worldonline.dk> i
dk.kultur.musik Sun, 14 Jan 2001 19:32:56 +0100:

>Jeg bor på Vestlolland, så jeg tænkte om man måske kunne finde forretningen
>på nettet!

http://www.axelmusic.dk har set så'n ud det sidste år, så... don't
hold your breath

Men ellers er der på Sjælland en i Roskilde, ved stationen, en på
Hovedbanen og en i Scala, Kbh.

Men i mange tilfælde, så kan Axels sortiment jo sagtnes skaffes andre
steder fra.

http://www.rillen.dk har et par stykker til en billig penge og det er
pr. postordre.

Jeg ved ikke om det er de samme skiver, men http://www.gufmusik.dk har
også et par stykker og de kan også bestilles derfra.

Prøv at søge på "Leo", for Mathiensen giver ingen hits hos nogen af
dem.

Knud
--
"If Michael Bolton hated Otis Redding that much, why didn't he
just break into his house and murder his wife and kids? "

Fra : N/A

Dato : 14-01-01 21:24

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 14-01-01 21:24

Således skrev lrin@foo.bar (Lars Rindsig) i dk.kultur.musik Sun, 14
Jan 2001 20:05:37 GMT:

>Det er også, fordi han hedder ^ Leo Mathiesen :)

Jeg ved det godt, det var en trykfjel...

Knud
--
Paranoia is heightened awareness.
-- Fortune file