Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Godt digital kamera - 'mellemvare'
Fra : mf

Dato : 01-01-02 16:28

Jeg søger et godt digicam med ca. 2 mPixels og 2-3 gange optisk zoom, men
er i tvivl om hvilket der er et godt valg.

Jeg har tidligere haft et Canon S20, men kan (grundet prisen primært) godt
nøjes med 2 mill pixels denne gang. Desuden brød jeg mig ikke om farverne
på Canons billeder, i mine øjne laver de for 'kolde' billeder.

Jeg kender godt diverse sider som dpreview.com, men vil foretrække at høre
nogle meninger fra 'almindelige' brugere herinde

PS: HP solgte for nogen tid siden sæt med printer og kamera, var de
kameraer overhovedet værd at overveje ?? Står nemlig og mangler en ny
printer i samme omgang, så det var jo nærliggende...

mf

Fra : Per F Andersen

Dato : 01-01-02 20:25

Nu skriver du jo ikke noget om prisen, men jeg har været og er stadig glad
for mit Nikon CoolPix 950. Det er mit indtryk at også de senere modeller har
en vældig god optik.
Skal sikkert selv snart have den nyeste Nikon: CoolPix 5000

Med venlig hilsen
Per F Andersen

---------------------------------------
Se mine Indiensbilleder på
http://home.worldonline.dk/~perfa

http://www.grafolog.dk

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 01-01-02 20:27

mf skrev:

> Jeg søger et godt digicam med ca. 2 mPixels og 2-3 gange optisk zoom, men
> er i tvivl om hvilket der er et godt valg.

Jeg har selv et Cannon A20, det tager nogle meget gode billeder.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Niels Svendsen

Dato : 01-01-02 21:33

Kik ind hos Steve http://www.steves-digicams.com/
og kik på testfotos så kan du sikkert finde de "farver" du gerne vil have.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Clemmensen

Dato : 03-01-02 00:23

mf <no@way.se> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9189A7805CCBDclausremovekjerkegaa@193.88.15.201...
> Jeg søger et godt digicam med ca. 2 mPixels og 2-3 gange optisk zoom, men
> er i tvivl om hvilket der er et godt valg.
....klip...
> mf

Hej...
Jeg er den meget lykkelige ejer af et Canon Powershot A20. Det har de
kvaliteter
du nævner, 3x optisk zoom + de 2x digital zoom. Det koster omkring 3700,-
til 4000,- afhængig af om du køber online eller i en butik.
Jeg sparede 600,- ved at købe hos MidtData (se www.edbpriser.dk for at finde
det billigste sted lige nu).
Det er et rigtig godt kamera til prisen...optikken er den samme som i
Canon's
Ixus kamera.
Hvis du vil se nogle af de billeder jeg har taget med mit, så tag et kig på
http://home1.stofanet.dk/fotosite/

Venlig hilsen Helle

Fra : M.S.P.

Dato : 04-01-02 03:10

"mf" <no@way.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> kameraer overhovedet værd at overveje ?? Står nemlig og mangler en ny
> printer i samme omgang, så det var jo nærliggende...

Jeg er i besiddelse af et HP-Photosmart 912. Et KANON godt kanera.
2,24 pixel - 3x optisk zoom - macro billeder så det næsten er løgn.

Mogens