To af de klamme
Fra : Henrik ##

Dato : 13-01-01 19:11

Hejsa
Jeg søger kunstnernavn og musiknavn på følgende to:

[1] Sangen handler om nogle perkere der er "ude og cruise" og skal ha noget
"kuus" med "blonde piger" imens "danske racist er ved stranden". Det er en
rap- og et noget københavneragtigt orkester.

[2] Sangen handler (også) om en mand der fornøjer sig med sig selv. Omkvædet
går cirka sådan her: "Ååååhh det er dejligt når jeg tar mig på pikken, Åhh
det er dejligt" Det er lidt i samme genre som den første.

Håber I kan hjælpe
/Henrik

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-01-01 19:19

Den Sat, 13 Jan 2001 19:10:48 +0100, skrev "Henrik ##"
<ata@privat.dk>:

> [...]
>går cirka sådan her: "Ååååhh det er dejligt når jeg tar mig på pikken, Åhh
>det er dejligt" Det er lidt i samme genre som den første.

Begge er af Banjo's likørstue, som havde et satireprogram på dr. Du
kan nok finde mere om dem på dr.dk/p3 eller dr.dk/u - ihvertfald kan
du spille deres mujaffa-spil (tidligere kendt som perker-spillet)
derinde. De har lige udgivet en cd der hedder "Gi'r du et Kys?". Jeg
mener, begge numre er at finde her.

/Nikolaj

Fra : Henrik ##

Dato : 13-01-01 20:09

Fint -tak for svar!!

Fra : Janner

Dato : 14-01-01 03:50

Hvis du skal have dem sender / poster jeg dem gerne i dk bin musik

SU hvis du er interesseret !

Janner

Fra : Spacer Gif

Dato : 17-01-01 17:02