Mere Thomas Helmig!
Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 13-01-01 19:01

Nu vor vi har diskuteret hvorvidt Thomas Helmig er god eller ej, så kunne
jeg godt tænke mig at vide, hvilke sange som er jeres foretrukne! Jeg kan
personlig godt lide ham, jeg synes både godt om hans gamle materiale plus
hans nye materiale. Han laver også nogle fede koncerter, han forstår
virkelig hvordan han skal få publikum med sig.

Mine:

- Nu hvor du har brændt mig af

- Det er mig, som står herude og banker på!

- Gotta get away from you

- Stupid man

- Flower child

Hilsen

Gregers

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 13-01-01 19:33

On Sat, 13 Jan 2001 19:00:36 +0100, GREGERS HANSEN wrote:

> Nu vor vi har diskuteret hvorvidt Thomas Helmig er god eller ej, så
> kunne jeg godt tænke mig at vide, hvilke sange som er jeres
> foretrukne!

"On A Groovy Day". Den minder mig sådan om TV2's "Fantastiske Toyota".

Mvh.

--
"Ni kan skratta om Ni vill Adam Sjøgren
Håna oss, vi rör oss, Ni står still" asjo@koldfront.dk

Fra : Ronja

Dato : 14-01-01 12:08

For tiden så absolut "Emotional Ghetto"

Fra : Flemming

Dato : 14-01-01 14:03

Den bedste Thomas Helmig sang er efter min mening 'Stupid man', det nummer
bliver jeg aldrig træt af...

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Lars E.F. Sommer

Dato : 15-01-01 12:06

> <SNIP>
> Han laver også nogle fede koncerter, han forstår
> virkelig hvordan han skal få publikum med sig.

Nu er det ikke fordi, at jeg på nogen måde vil pille ved din begejstring for
Thomas Helmig, men jeg kunne ikke lade være med at tænke tilbage på en
koncert for mange år tilbage. Thomas Helmig var med på Grøn Koncert turen
tilbage i 89-91 (kan ikke huske det præcise årstal!), og jeg så den i Hune
ved Blokhus. Nu er jeg ikke den helt store Helmig fan (for at sige det
mildt), men den dag forstod han i hvert fald ikke at få publikum med sig.
Det var lidt komisk, da han brokkede sig fra scenen over, at en havde smidt
sin sko efter ham... At der så også blev smidt en flaske, er absolut ikke
særligt smart. Det var lidt synd for Thomas, men jeg må indrømme, at jeg
fandt det ret komisk, at en eller anden var så utilfreds med koncerten, at
han valgte at ofre sin ene sko på at ytre dette!

Lars.