Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp søges
Fra : Johnny Therkildsen

Dato : 01-01-02 08:50

I forbindelse med en større oprydning fandt min kone og jeg nogle smalfilm
fra vores unge dage, vi har ingen fremviser og henvendte os derfor til vores
foto handler , men han kunne ikke hjælpe os og vi har efterhånden spurgt os
omkring i hele Esbjerg uden resultat. Så derfor søger vi hjælp til at låne
eller leje en super 8 fremviser.

Johnny Therkildsen
M/S Niros.
www.msniros.dk

Fra : Peter Bjoern

Dato : 01-01-02 14:50

On Tue, 1 Jan 2002 08:49:57 +0100, "Johnny Therkildsen" <niros@esenet.dk> wrote
in dk.fritid.foto:

> [...]
>omkring i hele Esbjerg uden resultat. Så derfor søger vi hjælp til at låne

Hej Johhny

Prøv at se på et af disse links om du kan finde en film eller videoklub
i nærheden af Esbjerg. De kan måske hjælpe dig :

http://smalfilm.subnet.dk/links-danmark.htm

http://www.filmogvideo.dk/filmogvideo.htm

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 01-01-02 15:01

Johnny Therkildsen wrote:

> [...]
> vi har efterhånden spurgt os omkring i hele Esbjerg uden resultat.
> Så derfor søger vi hjælp til at låne eller leje en super 8 fremviser.

Hvorfor får du ikke bare overspillet smalfilmene til en vidio, det kan
de fleste fotohandle klare, det er jo noget mere handy at kunne se
filmene på et alm. TV-aparat.