godt nytår - killinge billeder
Fra : Claus Nielsen

Dato : 01-01-02 01:00

GODT NYTÅE ALLE SAMMEN - HER ER NOGLE BILLEDER AF VORES KILLIMGER FRA AFTEN
SOM ER GÅET !!!!

http://www.viva-la-web.dk/killinghtml/page_01

Hilsen stella og uffe

Fra : Grit Wessel

Dato : 01-01-02 20:57

> GODT NYTÅE ALLE SAMMEN - HER ER NOGLE BILLEDER AF VORES KILLIMGER FRA
AFTEN SOM ER GÅET !!!!
> http://www.viva-la-web.dk/killinghtml/page_01

Hej Stella og Uffe

Linket virker ikke. Gider I sende det rigtige link, jeg vil da gerne se
billederne

Godt nytår fra
Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Uffe Thomsen

Dato : 01-01-02 23:21

http://tamilder.dk/killinger/page_01.htm

her der lige et nyt link.... det skulle virke...

Hilsen Stella & Uffe

Fra : Camilla Scharff

Dato : 01-01-02 23:32

Næhh, hvor er de nuttede

Mvh. Camilla

Fra : Birgitte

Dato : 02-01-02 02:02

Det ser ud til, at killingerne har taget det store brag med ro i sjælen
Hel og lykke med de små nuttebasser, og rigtig godt nytår.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust