Et program som kan starte noget hvis der i~
Fra : Bent Nielsen

Dato : 31-12-01 17:23

He

Jeg mangler er progran som kan starte et fra en cmd lige som om det var
en blanker, men hvor man selv kan bestemme hvad det skal starter. Det
skal kunne starte det flere gange, da programmer efter brug lukker helt.
Det skal vikere lige som om der var blanker der kørte i baggrunden

Findes der et sådan lille util??

BentN

Fra : steen

Dato : 01-01-02 09:08

Bent Nielsen wrote in a message to All:

BN> Jeg mangler er progran som kan starte et fra en cmd lige som om det

Du kan lave det i REXX. Om man kan checke for tastatur tryk i REXX ved
jeg dog ikke, ellers s¢g efter "cron" - en færdig REXX dims til den
slags formål.

Der findes flere 'schedulers' tilgængelige.

comp.lang.rexx her er også hjælp at hente.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 01-01-02 17:47

On Tue, 1 Jan 2002 08:07:33, bondos@paradis.dk (steen) wrote:

> Der findes flere 'schedulers' tilgængelige.

Og eCS kommer med en: eCS Task Planner

... /\/\\ads Orbesen Troest <mads@troest.NEVERMORE.dk>

(Please remove NEVERMORE from address when replying via email...)