NordWest 24
Fra : LARS BENDIXEN

Dato : 31-12-01 15:39

Hej,
jeg er den lykkelige ejer af en NordWest 24 sejlbåd fra omkring 1980.
Jeg kunne godt tænke mig at få kontakt med andre ejere af samme bådtype. Det
kunne jo være at vi kunne udveksle erfaringer m.v.
Jeg har kun set ganske få både i danske havne, men jeg tror at der blev
lavet ca. 50 stykker af denne bådtype indtil først i 80'erne.

Min e-mail er: lars.bendixen@get2net.dk

Fra : Allan Unnerup

Dato : 01-01-02 02:05

> [...]
> Jeg har kun set ganske få både i danske havne, men jeg tror at der blev
> lavet ca. 50 stykker af denne bådtype indtil først i 80'erne.

Prøv at se i EjerKontakt i http://www.udkik.dk. Der er 2 NordWest 24-ejere,
der gerne vil i kontakt med dig.

Med venlig hilsen
Allan Unnerup