ASK MB nogen der kender dettet???
Fra : SirEL

Dato : 31-12-01 15:16

Hej Jeg leder efter en Bios update til et "ASK AGP100 V1.3" Bundkort (tror
jeg, det er det eneste der på MB)

Jeg kan se det er med ALI chipset på.. og at det er en AMIBIOS 1.21

Nogen der kan hjælpe bare en lille smule...???

SirEL

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 31-12-01 15:22

SirEL wrote:

> [...]
>
> Jeg kan se det er med ALI chipset på.. og at det er en AMIBIOS
> 1.21
>
> Nogen der kan hjælpe bare en lille smule...???

Produktinfo på:

http://www.ask.com.hk/product/agp100/agp100.htm

BIOS på:

http://www.ask.com.hk/product/agp100/Agp100.rom

Flash-util på:

http://ic.doma.kiev.ua/pub/ami/ami82724.zip

Var det noget i den retning du tænkte på ?

Godt nytår

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : SirEL

Dato : 01-01-02 12:42

Jeg takker mange gange.. jeg fandt selv frem til ask side men kunne ikke
flashutil... såTAK...

SirEL