Firmware i 6210..
Fra : Siggy

Dato : 31-12-01 14:49

Jeg har lige erhvervet mig en 6210, og tænkte på hvilken firmware version
der er den sidste nye, og om det er den man skal gå efter, (hvis der evt.
skulle være 'bugs' i fordi den 'for' ny/ikke gennem testet osv..) og hvilken
kode man skal skrive for at se sin version..!?!

Og lige en anden ting, kan det virkelig passe man ikke kan sætte alarm på
noter i kalenderen...?!? Og hvorfor er der ikke en 'vis alle' ligesom på
8210.. Synes jeg er lidt ærgerligt.. :(

Nogle ide'er..

Tnx - Siggy..

Fra : Morten B

Dato : 01-01-02 15:47

"Siggy" <partymaker_dk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
hvilken
> kode man skal skrive for at se sin version..!?!

Du trykker *#0000#
Den nyeste er 5,36

> Og lige en anden ting, kan det virkelig passe man ikke kan sætte alarm på
> noter i kalenderen...?!? Og hvorfor er der ikke en 'vis alle' ligesom på
> 8210.. Synes jeg er lidt ærgerligt.. :(

Vis alle savner jeg også, og jeg vil faktisk mene at kalenderen er ubrugelig
uden. Jeg bruger den slet ikke mere. Håber det er rettet på 6310 og andre
nye telefoner....

/Morten

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 01-01-02 18:29

Hvad mener i???

Jeg kan da sagtens sætte alarm på kalenderen i min 6210..

Godt nok skal man så kalde det et MØDE i stedet for en NOTE, men det er vel
fløjtende ligemeget? Jeg synkroniserer med Outlook 2000, og sætter jeg alarm
på en aftale i det program, kommer der også alarm på på mobilen...

/Lasse

--
_/) Lasse Rønlev (\_
´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`´`

Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 01-01-02 19:21

> [...]
alarm
> på en aftale i det program, kommer der også alarm på på mobilen...

Det gør jeg også ;)

Fra : Siggy

Dato : 01-01-02 20:07

Det kan skam også, studsede bare lige over hvorfor man ikke kunne på 'noter'
that's all.. Da det ville være mest passende, at kalde de ting jeg i hvert
fald laver/skal huske 'noter' ud af de 4 kategorier der nu engang er.!!!!

Fra : Siggy

Dato : 01-01-02 20:02

"Morten B" <mortenb@FJERNEStrashcan.dk> skrev i en meddelelse

> "Siggy" <partymaker_dk@hotmail.com> wrote in message
> hvilken
>
> Du trykker *#0000#
> Den nyeste er 5,36

Tnx.. Jeg kan se jeg kun har v.04.36 fra 31/01-01 (er det btw ikke lidt
mystisk taget i betragtning af jeg lige har købt den fra ny) hvad går jeg
glip af.. Skulle man få den opdateret..!?!?

> [...]
ubrugelig
> uden. Jeg bruger den slet ikke mere. Håber det er rettet på 6310 og andre

Ja, det vil jeg give dig fuldstændigt ret i, er faktisk lidt skuffet, købte
faktisk fonen primert pga kalenderen, kunne man forestille sig det blev
ændret i en senere firmware version, det er vel ikke noget man selv kan
'fixe' på en eller anden snedig måde..?!? Fordi ellers har jeg nok snart en
ny 6210 til salg.. suk..!! Pisse irriterende, hvorfor er det lige nokia
vælger at fjerne sådan et menu punkt, forstås ikke..!?!?

Er der nogle der kan be- eller afkræfte om 'vis alle' heller ikke findes i
8310 eller andre modeller efter.

På forhånd tak.. - Siggy..

Fra : Nick Christensen

Dato : 02-01-02 03:52

> Er der nogle der kan be- eller afkræfte om 'vis alle' heller
> ikke findes i 8310 eller andre modeller efter.

Samme irriterende fejl med 8310.