U2 i Danmark?
Fra : Wertigo

Dato : 11-01-01 00:19

Jeg læste lige en artikel på yahoo, taget fra Variety, om U2's kommende
turne. Den vil angiveligt indeholde 34 koncerter i Nordamerika, og omkring
30 i Europa. Og Danmark var blandt de lande der blev nævnt...

Er der nogen, der ved mere om dette?

MvH Mikkel

Fra : Chris

Dato : 11-01-01 12:39

On Thu, 11 Jan 2001 00:18:30 +0100, "Wertigo" <MS_Knudsen@yahoo.com>
wrote:

> [...]
>turne. Den vil angiveligt indeholde 34 koncerter i Nordamerika, og omkring
>30 i Europa. Og Danmark var blandt de lande der blev nævnt...

Der var ét eller andet på forsiden af B.T. i går, men jeg fik desværre
ikke læst.

Er der mon nogen, der har gårsdagens B.T. liggende, der kan referere?

kh
Chris

Fra : Uffe Christensen

Dato : 11-01-01 14:11

Ang. U2. De starter deres amerikanske tur i Florida i marts. Og kommer så
siden til Europa. Inkl. Danmark. Den europæiske del af festen offentliggøres
i løbet af 3-4 uger.

UffeC

Fra : N/A

Dato : 12-01-01 08:03

Fra : Thomas Rosenkrantz H~

Dato : 12-01-01 08:03

Rygtet siger osse at billetterne koster omkring de 500,- kr

-Thomas

Fra : Anne

Dato : 12-01-01 15:05

Det lyder fedt, a U2 kommer til Danmark, MEN HOR KØBER MAN DE DYRE
BILETTER???

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-01-01 16:41

"Anne"
> Det lyder fedt, a U2 kommer til Danmark, MEN HOR KØBER MAN DE DYRE
> BILETTER???

Det gør man vel på Billetnet, når de bliver sat til salg.

--
Peter Brandt Nielsen
brandt@etklikherfra.dk