Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE og FTP
Fra : s

Dato : 31-12-01 08:02

Hej.
Jeg har installeret XP dk og har følgende problem:
På enkelte sider kan jeg ikke hente filer, hvis de er linket
til/fra en ftp. Jeg får en hvid side med fil ikke fundet.
Jeg ved linkene er aktive (har prøvet fra en anden PC)
Kan det være sikkerheds indstillingerne som er ændret
i XP?.
Venlig hilsen Helge S.

Fra : Madsen

Dato : 31-12-01 13:39

"s" <heno@name.dk> skrev:

> [...]
> Jeg ved linkene er aktive (har prøvet fra en anden PC)
> Kan det være sikkerheds indstillingerne som er ændret

Det er muligvis en indstilling i Internet Explorer.
Prøv at gå ind i Kontrolpanel > Internetindstillinger > Avanceret
og placer et flueben ved: "Use passive FTP (for firewall and
DSL modem compatibility), hvis der da ikke allerede er et flue-
ben i det felt.

(Jeg ved ikke hvad det præcist hedder på dansk, da jeg selv
sidder med den engelske WinXP.)

Madsen.