Installation af VIA 4in1 drivere
Fra : Jens Ulrik Hogrefe

Dato : 30-12-01 23:54

Hej gruppe

Jeg er blevet den lykkelige ejer af et Microstar K7T266 Pro2 bundkort, Asus
V8200 T2 Pure samt Soundblaster Audigy Player.

Mit styresystem er Windows XP Professional.

Mit spørgsmål er i hvilken rækkefølge VIA 4in1 drivere (v4.37), grafikkort
drivere og lydkort drivere skal installeres????

Nogle siger, at grafikkort driverne skal installeres først, mens andre
mener, at VIA 4in1 driverne skal.

På forhånd tak

Jens Ulrik

Fra : -=Madsen=-

Dato : 31-12-01 04:25

Jeg installerer via 4 in 1 driverne lige efter Windows er installeret, og
vil mene det er det eneste rigtige at gøre

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 31-12-01 08:29

-=Madsen=- wrote:

> Jeg installerer via 4 in 1 driverne lige efter Windows er
> installeret, og vil mene det er det eneste rigtige at gøre
<snip>

Ja, først 4-in-1, så grafik, så lyd. Det er min foretrukne
fremgangsmåde, rækkefølgen på de to sidste er ikke så vigtig,
men jeg /hader/ at skulle se på 640x480 i 16 farver...

-=Madsen=-: læs lige lidt om citatteknik på usenet.dk ved
lejlighed, så er du sød

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : Per Nielsen

Dato : 31-12-01 11:28

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> wrote in message
> Jeg installerer via 4 in 1 driverne lige efter Windows er installeret, og
> vil mene det er det eneste rigtige at gøre

Endvidere har en der har noget forstand på det anbefalet flg.
installationsrækkefølge for 4in1:

VIA driverne installeres straks efter at Windows er installeret.

VIA IRQ - genstart maskinen
VIA Inf - genstart maskinen
VIA AGP - genstart maskinen
VIA ATAPI - genstart maskinen
VIA USB - genstart maskinen

Herefter installeres lydkort.
Herefter installeres drivere til grafikkort.
Herefter installeres DirectX.

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 05-01-02 13:43

In article <3c2f9aa9$0$94852$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
juhogrefe@post.tdcadsl.dk says...
> [...]
> drivere og lydkort drivere skal installeres????
>
> Nogle siger, at grafikkort driverne skal installeres først, mens andre

Det gør vel i princippet ikke nogen forskel, da man jo installerer drivere til
forskellige områder af PC'en. Jeg installerer på må og få og det giver ingen
problemer.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)