How do I get a Text out of a TextArea ?
Fra : Arno

Dato : 30-12-01 23:18

Can somebody help me..
I'm a beginner in programming in Java..

How do I get a Text out of a TextArea ? So that I can make a
calucation on the text... The text is over sevel lines..

/arno

På dansk:

Jeg har et problem med at få en tekst ud af en textarea, således at
jeg kan beregne på teksten... Indholdet dækker over flere linier...

/arno

Fra : Lars Dam

Dato : 30-12-01 23:36

On 30 Dec 2001 14:17:36 -0800, arno@striblandevej.com (Arno) wrote:

> [...]
>
>Jeg har et problem med at få en tekst ud af en textarea, således at
>jeg kan beregne på teksten... Indholdet dækker over flere linier...

String s=mytextarea.getText();

Strengen vil indeholde linieskift.

>/arno

vh. ld