Dymaisk PHP / DHTML dropdown Menu
Fra : Dennis Hansen

Dato : 30-12-01 22:44

Hejsa,

Jeg har lavet et objektorienteret menu system, det er en af de der fancy
dhtml dropdown menuer man ser
så mange steder.

Jeg har endnu ikke set nogen som havde et php interface, så man nemt kan
arbejde med data fra en mysql database,
så derfor denne lille reklame, jeg håber det er ok.

Jeg er igang med en tutorial, min den første nogensinde.
Der er endnu ikke så stor ( men 3 eksempler kan hentes indtil videre)
hvis det skulle have nogens interesse ?

Mvh
Dennis
Godt nytår !

http://dee.dyndns.dk/tutorials/topmenu/

Fra : Niels Andersen

Dato : 30-12-01 23:13

"Dennis Hansen" <dennis__hansen@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har endnu ikke set nogen som havde et php interface, så man nemt kan
> arbejde med data fra en mysql database,

Næh, for det er jo gemt i serveren...

Den ene gang, jeg har haft brug for det, tog jeg en eksisterende dhtml-ting,
fandt gentagelserne, og lavede noget serverside kode til at generere det.
Det tog faktisk ganske kort tid. Under 5% af den tid der blev brugt, på at
tilpasse menuen. Nok også væstentlig mindre end det...

Det var så ikke lige PHP. Havde det været det, kunne jeg gøre det endnu
hurtigere.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 30-12-01 23:35

"Dennis Hansen" <dennis__hansen@hotmail.com> wrote in message
> så derfor denne lille reklame, jeg håber det er ok.

hæhæ, så er det godt nok en dårlig reklame - hver gang jeg kører musen over
noget får jeg at vide at biblioteket ikke er registreret ("Library not
registered"), og der sker iøvrigt intet..(IE6.0)

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk/

Fra : Dennis Hansen

Dato : 31-12-01 00:27

"Nezar Nielsen" <tumpen@fez.dk> wrote in message
> [...]
> noget får jeg at vide at biblioteket ikke er registreret ("Library not
> registered"), og der sker iøvrigt intet..(IE6.0)

Aha, det lyder besynderligt, taget i betragtning alle de forskellige
browsere jeg har chekket det i
både under windows og linux.
Hvad kan det mon skyldes.

Mvh
Dennis
ps. (Sorry Nezar for den private mail, jeg fik trykket den forkerte
knap)

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 31-12-01 02:17

> over
>
> Aha, det lyder besynderligt, taget i betragtning alle de forskellige
> browsere jeg har chekket det i
> både under windows og linux.
> Hvad kan det mon skyldes.

Ingen anelse, jeg tror ikke jeg har sat min IE specielt op...
For your reference er det på linie 109 char 57 den siger der er en fejl (går
ud fra at det er i .js filen den mener)..

> ps. (Sorry Nezar for den private mail, jeg fik trykket den forkerte
> knap)

:)

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://McDmad.er.fedt.net

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 31-12-01 15:10

Hej,
Det ser nok meget smart ud, men vil du ikke godt gøre mig den tjeneste at
køre den gennem W3C's html validator?
Der er _mange_ fejl!

Fra : Dennis Hansen

Dato : 31-12-01 16:16

"Thomas Damgaard" <foo@fjerritslev-gym.dk> wrote in message
> Hej,
> Det ser nok meget smart ud, men vil du ikke godt gøre mig den tjeneste
at
> køre den gennem W3C's html validator?
> Der er _mange_ fejl!

Jov tak, det havde jeg ikke lige kigget på, den validerer nu.

Mvh
Dennis