Trusse og maske ud-i-et ???
Fra : B!

Dato : 30-12-01 22:19

Hej NG

(Jeg håber ikke at jeg er OT her, men kunne ikke finde andre grupper der
passede bedre)

Jeg har for nylig læst en novelle, der bl.a. indeholdt en beskrivelse af en
trusse/maske ud-i-et.
(http://freepages.infoextra.com/hardcore/tinabizarre/novvikar.html)

En fyr fik trusse-delen på, og en pige fik maske-delen på, således at hun
havde hans lem i munden, og ikke kunne slippe væk fra den!

Jeg skrev til forfatteren af novellen, og hun fortæller at maske-trussen
findes, og på et tidspunkt er set i Paradis i århus! Nu bor jeg i København,
så det er ikke der jeg kigger forbi hver dag

Mit spørgsmål er så nu om der er nogen der har set sådan en maske et sted???

Jeg HAR søgt alle de steder på nettet jeg kunne komme i tanke om, og har
ikke kunne finde sådan en indretning

Jeg villle blive glad for oplysninger.

Ha' et godt nytår, Birger.

Fra : Nicolai

Dato : 30-12-01 23:00

Hej Birger!

On Sun, 30 Dec 2001 22:18:47 +0100, "B!" <2000@nospamimage.dk> wrote:

>Jeg skrev til forfatteren af novellen, og hun fortæller at maske-trussen
>findes, og på et tidspunkt er set i Paradis i århus! Nu bor jeg i København,
>så det er ikke der jeg kigger forbi hver dag

Jeg har aldrig set præcis den maskem men hvad med at kigge forbi
Paradis i København så? Det er samme ejer/kæde. Den ligger på Gl.
Kongevej. De plejer at være temmelig imødekommende på forespørgsler
(ihvertfald de gange jeg har talt med "chefen").

- Nicolai

--
http://infantilism.org - Yes, diapers and sex do mix!
http://babylai.infantilism.org - personal pics, movies & info

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-01-02 14:19

B! <2000@nospamimage.dk> skrev i meddelelsen ...
> [...]
>passede bedre)
>
>Jeg har for nylig læst en novelle, der bl.a. indeholdt en beskrivelse af en

Hehe ok, måske er det bare noget opdigtigt noget, ligesom resten af
historien.. den er sikkert skrevet af en mand eller lign.

En læreR ville ikke lave følgene fejl i første linie.. "Jeg er folkeskole
lære på en større skole i Hovedstaden"

Godt nytår osv..
Mvh Anders

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-01-02 14:41

"Anders Houmark" <alfaman@NOSPAMmobilixnet.dk> wrote in message

> Hehe ok, måske er det bare noget opdigtigt noget, ligesom resten af
> historien.. den er sikkert skrevet af en mand eller lign.

jeg vil bare lige sige at jeg på et tidspunkt har set en lignende
maske/trusse ting på nettet.... jeg kan naturligvis ikke huske hvor men jeg
har set den..... så den er næppe opdigtet...

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Leonard

Dato : 02-01-02 13:33

"Anders Houmark" <alfaman@NOSPAMmobilixnet.dk> skrev:

>den er sikkert skrevet af en mand eller lign.

Hvad er en "eller lign." ?
--
Leonard

Fra : Anders Houmark

Dato : 02-01-02 23:54

Leonard skrev i meddelelsen <3c32fdcb.1507298@news.cybercity.dk>...

>Hvad er en "eller lign." ?

Ja det kunne være en mand som er blevet lavet lidt om til en dame men stadig
mangler lidt.. eller lign. hæhæh

--
Anders Houmark
Reality kills innocence.

Fra : EH

Dato : 13-01-02 21:46

> [...]
> B! <2000@nospamimage.dk> skrev i meddelelsen ...

> En læreR ville ikke lave følgene fejl i første linie.. "Jeg er folkeskole

Jeg kender da en lærer som staver dårligt :)

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-01-02 01:19

EH skrev i meddelelsen <8769ee25.0201131245.50b05735@posting.google.com>...
>"Anders Houmark" <alfaman@NOSPAMmobilixnet.dk> wrote in message

>Jeg kender da en lærer som staver dårligt :)

hehe sødt.. synd for børnene

Jeg er forresten faldet over et billede af sådan en maske med indgang til
pikken.. eller hvordan det nu var det var

Fra : Oleander

Dato : 03-01-02 15:01

Den Sun, 30 Dec 2001 22:18:47 +0100, skrev "B!" <2000@nospamimage.dk>:

>Hej NG

Hej Birger!

>(Jeg håber ikke at jeg er OT her, men kunne ikke finde andre grupper der
>passede bedre)

Det er bestemt ON Topic! :)

>Jeg har for nylig læst en novelle, der bl.a. indeholdt en beskrivelse af en
<..>
Lyder som en god historie, den må jeg læse ved lejlighed!

>Jeg skrev til forfatteren af novellen, og hun fortæller at maske-trussen
>findes, og på et tidspunkt er set i Paradis i århus! Nu bor jeg i København,
>så det er ikke der jeg kigger forbi hver dag

Hvis du ikke allerede har været forbi, som Nicolai vist også opfordrer
dig til andetsteds, så mener jeg osse at have set den hos Paradis i
Kbh.

>Mit spørgsmål er så nu om der er nogen der har set sådan en maske et sted???
>
>Jeg HAR søgt alle de steder på nettet jeg kunne komme i tanke om, og har
>ikke kunne finde sådan en indretning

Så er det bare fordi du ikke har søgt de rigtige steder! ;)
Det vrimler simpelthen med sælgere!

>Jeg villle blive glad for oplysninger.

Jamen, de følger så her!

Rigtigt mange af de steder der forhandler bare en smule latex har den
omtalte trusse/maske.

Paradis forhandler svjv Orion-varianten.
Jeg vil foreslå dig at gå i Latexa Fashion i Bagerstrædet 2 i stedet.
De forhandler bl.a. produkter fra Latexa og deriblandt 2 forskellige
trusser/masker.

Model 1141 Pussycat trusse m/ansigtsmaske 750,- kr.
http://www.latexa.dk/g40g24g.htm

Som er beregnet for at en kvinde har trusserne på.

og model 1162 Trusse m/maske 770,- kr.

Jeg kan ikke finde et billede på latexas side men kun en tegning
herfra:

http://www.denber.co.uk/chart105.html

Du skal nærmest forestille dig denneher med en maske for enden...
http://www.latexa.dk/g35g1g.htm

Jeg kunne desværre ikke uploade den til min hjemmeside, men jeg har da
scannet et billede af 1162 som jeg kan uploade til dk.bin eller til
dig hvis du er interesseret.

Årsagen til at jeg foreslår dig at købe latexas produkt i stedet er,
at det er en væsentligt bedre kvalitet. Jeg har mere end en gang været
ude for at orion-produkter er revnet efter ganske kort tid og for
nybegyndere til gummi, kan det meget vel ske at de revner første gang
du forsøger at få dem på...

Hvis du synes prisen er afskrækkende vil jeg foreslå dig at købe
produkterne direkte fra producenten http://www.denber.co.uk/

Der er en væsentlig prisforskel!
Vær opmærksom på at Denber kører med 3-cifrede varenumre i stedet, så
fjern det forreste 1-tal fra latexas varenumre...

Da der er en del forsendelsesomkostninger vil jeg dog anbefale dig
liiiiige at kigge hvad han skal have for at sende det førend du sender
din bestilling!
Jeg plejer at bestille sammen med et par venner et par gange om året
for at minimere forsendelsesomkostningerne....

Hvis du simpelthen må eje sådan et par her og nu, følger her en liste
over steder _jeg_ ved forhandler et respektabelt udvalg af gummi (og
sandsynligvis også de omtalte trusser):
Latexa Fashion, Bagerstræde 2
Paradis - Orion, Gl. Kongevej 95
Pierre Patrick, Skindergade 22 kld.
Schwartz Mode, Studiestræde 27

Lige én ting til...
Husk at ligesom med kondomer er latex/gummitøj altså ømtåleligt
overfor påvirkning af olieprodukter - derfor:
Ingen massageolier eller oliebaserede glidecremer!

mvh
Oleander
--
Hvorfor har denne verden så mange bomuldsfetishister?