unlocking 3310 i Horsens
Fra : Ole Madsen

Dato : 30-12-01 22:03

Er der nogen i Horsens eller omegn der kan unlocke min 3310
_________________________________________ Ole Madsen ICQ#:94605347 Current
ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +278314294605347 More ways
to contact me: http://wwp.icq.com/94605347

Fra : Dennis Lange

Dato : 30-12-01 22:20

"Ole Madsen" <m.ole@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen i Horsens eller omegn der kan unlocke min 3310

Inden Thomas Madsen springer på dig skulle du prøve at spørge i

Der skulle være en større chance for et brugbart svar...

Godt nytår

Dennis Lange

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-12-01 22:30

Dennis Lange skrev:

>prøve at spørge i

Nej tak.

>Der skulle være en større chance for et brugbart svar...

Hverken denne eller unlock-gruppen er til handel - handel foregår i

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Dennis Lange

Dato : 30-12-01 23:12

> Hverken denne eller unlock-gruppen er til handel - handel foregår i

Min fejl.... jeg undskylder dybt...

Dennis Lange