Hvordan opdateres bios
Fra : Allan Andersen

Dato : 30-12-01 21:50

Jeg har købt en ny 40 GB harddisk.

I den forbindelse har jeg fundet ud af, at jeg skal have min bios opdateret, da
den ellers ikke kan "læse" den store harddisk.

Jeg er ny i faget - så en trin for trin vejledning ville hjælpe mig meget -
eller alternativt et link til et sted der viser hvordan bios opdateres.

Mit bundkort er et asus p2b med en 400 mhz pentium 2 cpu, og min nuværende bios
er version 1006. Jeg har downloaded den nye bios version 1013 hos asus, men ved
ikke hvordan jeg kommer videre.

Håber en af jer kan hjælpe !!

jejoma

Fra : Stone

Dato : 30-12-01 23:04

Hej Hent AsusUpdate V.3,28,08 på deres HJ Sidde så er det næsten så
nemt men pas alligevel på

Fra : F.Larsen

Dato : 30-12-01 23:08

Hej

Du kan se trin for trin hvordan jeg har opdateret min P5A bundkort med ny BIOS:
http://hjem.get2net.dk/Quake2/P5A/index.htm

--
Flemming
Støjdæmp din PC: http://hjem.get2net.dk/Quake2/

Fra : Allan Andersen

Dato : 31-12-01 09:36

"Allan Andersen" <jejoma@tdcadsl.dk> wrote in message

Er der noget jeg skal være opmærksom på, når bios opdateres ?

Er der en fare i at opdatere med liveupdate ?

Fra : NFA

Dato : 31-12-01 11:40

Genstart/Sluk ALDRIG computeren i forbindelse med BIOS-opdatering........
BIOS'en kan gå tabt.................

Fra : Bachelor

Dato : 01-01-02 13:46

"NFA" <nfa112@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3c304062$0$62866$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Genstart/Sluk ALDRIG computeren i forbindelse med BIOS-opdatering........
> BIOS'en kan gå tabt

Det er man da nødt til for at få glæde af den nye BIOS ? SUK ...

Fra : F.Larsen

Dato : 31-12-01 13:16

"Allan Andersen" <jejoma@tdcadsl.dk> wrote in message
> "Allan Andersen" <jejoma@tdcadsl.dk> wrote in message
>
> Er der noget jeg skal være opmærksom på, når bios opdateres ?
>
> Er der en fare i at opdatere med liveupdate ?

Tja, jeg ville kun gøre det hvis der ikke er andre muligheder.
Kig evt på goggle :=)
http://groups.google.com/groups?q=Asus+BIOS+Liveupdate+&hl=en&btnG=Google+Search

Man får det indtryk at der er en vis (stor) risiko involveret ved brug af
Liveupdate...

--
Flemming
Støjdæmp din PC: http://hjem.get2net.dk/Quake2/Zalman/index.htm

Fra : Torben Larsen

Dato : 01-01-02 02:07

Ja det ved Gud i himlen der er. Brug kun de Dosbaserede
opdateringsprogrammer, alt andet er selvmord !

Torben