Musikvideo
Fra : Moerch

Dato : 30-12-01 21:40

Hej ng.
Er her nogen der har kendskab til, hvor man kan downloade musikvideo'er i
den tunge genre?

Godt nytår!!

Mvh
_Mørch

Fra : Invader Zim

Dato : 30-12-01 22:03

"Moerch" <moerch@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej ng.
> Er her nogen der har kendskab til, hvor man kan downloade musikvideo'er
> [...]
Prøv programmet "Morpheus".
Jeg kan ikke lige huske hjemmesiden, og bruger det ikke selv (endnu... min
forbindelse er for langsom til at kunne downloade videoer i øjeblikket),
men de fleste af mine venner bruger det ustandseligt. Måske er der nogen
andre i gruppen der kan give dig Morpheus' hjemmeside.

btw, prøv at downloade denne her:
ftp://ftp.ohgr.net/cracker/cracker_Full.mov

;)

(ja jeg ved godt jeg er en nivek ogre fanboy haha)

-Invader Zim

np: Ritalin (Rx) - Imago

Fra : Lars B.

Dato : 31-12-01 10:30

In article <ccLX7.7365$Zm5.799603@news000.worldonline.dk>,
dapolicemanwhopunches@heads.fuk says...

Morpheus hjemmeside hedder www.musiccity.com

--

Lars B
"Engang havde vi valget imellem dyre biler og økonomi biler.

Fra : Ole :-\)

Dato : 30-12-01 23:26

Moerch" skrev i en meddelelse
> Er her nogen der har kendskab til, hvor man kan downloade musikvideo'er i
> den tunge genre?

Hvad er "den tunge genre"?

Med det rigtige software kan du jo hente alt, og mange musikere har deres
videoer liggende på deres sites.

Derudover er der jo alle peer-to-peer programmerne (og ICQ).

Venlig hilsen

Ole

Fra : Moerch

Dato : 31-12-01 15:02

Den tunge genre er: Slayer, Cradle of filth osv..

Mvh
_Mørch