Eve 6
Fra : "

Dato : 08-01-01 17:38

Hejsa folkens

Hvis nogen som ejer en CD med dem kunne udtale sig, ville jeg
være meget glad.

Jeg har hørt Promise og et par af deres andre sange, men der
er ingen andre numre end Promise, som jeg bider på. Resten
virker ret åndsforladte sammenlignet med Promise, som jeg
synes er lidt af et mesterværk. Den har i hvert fald formået at holde
mig i højt humør hele weekenden.

Mvh.
Benjamin Bach

Fra : John Fogde

Dato : 08-01-01 20:33

Hey

Jeg har deres debutplade og der hedder hittet Inside Out. Det er et
fedt nummer, men resten er noget skuffende. Jeg har lige bestilt den
nye, da Promise er et fantastisk nummer, men da jeg ikke har hørt
andet fra pladen kan jeg endnu ikke udtale mig om den.
Jeg mener On the Roof Again er den nye single, men baseret på det
lydklip der ligger hos CDnow er det langtfra lige så fedt som Promise.

John

Fra : "

Dato : 08-01-01 20:50

"John Fogde" <john@warhol.dk> wrote in message
> Jeg mener On the Roof Again er den nye single, men baseret på det
> lydklip der ligger hos CDnow er det langtfra lige så fedt som Promise.

Ja, det var desværre også min konklusion efter jeg havde hørt
On the Roof Again.

De lader ikke til at have viljestyrke til at lave andet end one-hit albums.
Lidt synd, for de har bestemt talentet til mere...

Mvh.
Benjamin Bach