Titel søges.......Oasis-plagiat??? (IKKE C~
Fra : Thomas Petersen

Dato : 08-01-01 10:59

Jeg har adskillige gange hørt en sang i radioen, hvor
en strofe i omkvædet lyder: "I'm on top of the world".

Først troede jeg, der var tale om Oasis, men det er det ikke!!

Kender I titel og kunstner...??????

Med venlig hilsen
Thomas Petersen

Fra : Jacob Vestergaard

Dato : 08-01-01 13:30

On Mon, 8 Jan 2001, Thomas Petersen wrote:

> [...]
> en strofe i omkvædet lyder: "I'm on top of the world".
>
> Først troede jeg, der var tale om Oasis, men det er det ikke!!

Der er flere sange med denne titel, men Chumbawamba's er nok den mest
kendte.

Jacob

Fra : Thomas Petersen

Dato : 09-01-01 08:28

Jacob Vestergaard <jacob@cs.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Pine.GSO.4.21.0101081328400.16305-100000@crusher.cs.auc.dk.

Der er flere sange med denne titel, men Chumbawamba's er nok den mest
kendte.

Jacob

--------

Det er IKKE chumbawumba. Forsangerens stemme ligger meget tæt på Galaghers.

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 22-01-01 22:16

Ja, det er en gruppe ved navn EMBRACE, jeg tror nok at sangen faktisk hedder
"top of the world".