Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Juletorv color
Fra : Karsten Olesen

Dato : 30-12-01 19:21

Igen et julebillede.
Denne gang i farver.
Uden blitz, håndholdt i -4 grader.
Kommentarer udbedes.
Jeg er simpel amatør som kan ses,
men billedet er jo godt nok..

Ses på dk.binaer under "Juletorv color"

MVH

Fra : Kenneth

Dato : 30-12-01 22:23

Hej.

Jeg tog billedet ind i ACDSee og trykkede Auto-Levels, og billedet blev
perfekt i farverne. Lignende funktion findes i Paint Shop Pro og Photoshop.
Jeg bruger den altid.
Ellers plejer jeg også at bruge lidt sharpen.

Mvh

Kenneth

Fra : Karsten Olesen

Dato : 31-12-01 10:54

"Kenneth" <chaddy@snoopymail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Photoshop.
> Jeg bruger den altid.
> Ellers plejer jeg også at bruge lidt sharpen.

Jep.
Jeg gad blot ikke gøre noget ved billedet overhovedet,
og autofunktioner stiller jeg mig alligevel aldrig
helt tilfreds med.
Manuel fintung er et must, og man skal ikke
sharpne et iforvejen lidt uskarpt billede,
da det så vil se for kunstigt ud..

MVH