Musiker søger band i Tønderområdet
Fra : Dorte & Jørn

Dato : 07-01-01 20:46

Hej.
Ville lige checke om der er nogen som skulle have lyst til evt. opstarte
et band i Tønderområdet.
Jeg er tilflytter og søger derfor nogle at spille med. (eller bare én
til lidt akustisk)
Hvad jeg spiller og hvem jeg er, bliver beskrevet ved evt. henvendelser.

Hilsen Jørn Jensen.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 08-01-01 20:31

On Sun, 07 Jan 2001 20:46:03 +0100, "Dorte & Jørn"
<jensenweissert@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>til lidt akustisk)
>Hvad jeg spiller og hvem jeg er, bliver beskrevet ved evt. henvendelser.

Der er godt nok rimeligt langt til Esbjerg, men hvis du kan spille
Hammond, så kan det være du kan være med i vort band. En introduktion
kan ses på http://listen.to/octavia

Hans Pedersen
http://hanspedersen.dk
ICQ: 9178476