Hjaelp!! Mit A7V-MB er doedt!!
Fra : PappaJap

Dato : 30-12-01 17:58

Hi,

har lige flashet mit A7V-MB fra Bios ver. 1008 til den nye 1009. Alt gik
tilsyneladende godt, *men* da jeg skulle rebbote skete der intet!!! Når jeg
tænder for comp.'en er der sort skærm og jeg har ikke mulighed for at komme
ind i BIOS-menuen. Jeg har prøvet at fjerne batteriet på bundkortet og så
genstarte bagefter men det hjalp heller ikke er der noget jeg kan gøre
for at få liv i spanden igen?!

---
Mvh PappaJ
// AMD giveth - Microsoft take it away....

Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 30-12-01 20:45

Jeg ved ikke om det hjælper, når du allerede har prøvet at fjerne batteriet,
men ellers kan du jo flytte en jumper på mb'et, som resetter bios
hukommelsen ...

Fra : Karsten Olesen

Dato : 30-12-01 20:42

"Mikkel Gravgaard" <grav@iwantnospam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke om det hjælper, når du allerede har prøvet at fjerne
batteriet,
> men ellers kan du jo flytte en jumper på mb'et, som resetter bios
> hukommelsen ...

Det er netop denne man ødelægger ved en forkert bios opdatering...

Fra : PappaJap

Dato : 31-12-01 16:38

Tak for responsen. Jeg har fundet denne link som beskriver hvad man kan gøre
hvis man ikke kan boot'e efter at have flah'et sit A7V:
http://www.a7vtroubleshooting.com/forum/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=a7v&actio
n=display&num=1005175621
---