Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Panorama
Fra : Britta og Torben

Dato : 30-12-01 15:42

Hej.

Da jeg har fået mit første digi cam (Olympus C-2100 UZ),vil jeg gerne
forsøge at lave panorama billeder.MEN......den software der følger med
kameraet ,er ikke gode venner med Windows XP - nægter at importere
billederne - ,så jeg skal have fundet et andet program,men hvilket? Det skal
være brugervenligt og så må det da gerne, være til fri download.

Venlig hilsen

Torben

Fra : bj

Dato : 30-12-01 16:36

> [...]
skal
> være brugervenligt og så må det da gerne, være til fri download.

Hej, - prøv at kigge på http://www.visuelweb.dk/galleri.htm Ved det første
billede er der et link til et godt pan-program.

Hilsen Bo

Fra : Mogens A. Pedersen

Dato : 30-12-01 16:44

"Britta og Torben" <brittag@mail.dk> wrote in message
> [...]
skal
> være brugervenligt og så må det da gerne, være til fri download.

Har du hentet XP-opdatering af Camedia-master 2.5 hos Olympus ??
www.olympus.dk

Mogens

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-12-01 18:03

Britta og Torben skrev i meddelelsen
> [...]
skal
>være brugervenligt og så må det da gerne, være til fri download.

Hvis du ikke finder panorama factory specielt godt, kan du finde andre ting
http://www.panoguide.com/software/

--
Anders Houmark
Reality kills innocence.

Fra : Britta og Torben

Dato : 30-12-01 20:26

Hej.

Tak for hjælpen.Har hentet diverse programmer,så nu har jeg noget at vælge
imellem.Det er dog ikke sådan lige at gå til,men så har man da noget, at
give sig til på en kold vinteraften!

Har iøvrigt hentet den seneste opdatering til Camedia softwaren,men den kan
ikke opgraderes,helller ikke til den næst-nyeste version.

Godt nytår til jer alle.

Hilsen

Torben

Fra : Niels Svendsen

Dato : 31-12-01 22:41

Kik ind på denne side, faldt over den til aften.
http://www.sav.org/e/panorama.html
Hvis du er heldig kan du stadig finde Pixmaker lite gratis på nettet.
Hvis ikke så skriv privat til mig, jeg kan finde den.
MVH og Godt nytår

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.