Hvor'n hurtigere internet?
Fra : BigDad

Dato : 30-12-01 15:10

Jeg har en G3-266 m. 128 mb. ram. Min internetopkobling består af et
Lasat 56 k modem og en forbindelse via TeleDanmark Favoritinternet -
og det går ikke særligt hurtigt. Det er forskelligt hvor meget jeg er
på nettet. Nogen dage slet ikke, andre i ca. 2-3 timer. Min
kvartalsregning bliver i omegnen af 500 kr.
Er der nogen der ved om det kan gøres billigere eller bedre hos andre
udbydere? Jeg er ikke interesseret i at betale mere, så adsl er nok
udelukket, selvom det er kommet til mit område.
mvh
Lasse

Fra : thomas schreiber

Dato : 30-12-01 15:33

Hvad med at ringe til TDC kundeservice, og spørge om du kan få noget
billigere? Der er jo et skema på bagsiden af din internetregning over
forbrug, og hvad der egner sig bedst.

Ring på 80 80 80 30 og hør hvad der er bedst til dit behov.

Thomas Schreiber
-
http://www.stall.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-12-01 15:53

> [...]

> udbydere? Jeg er ikke interesseret i at betale mere, så adsl er nok
> udelukket, selvom det er kommet til mit område.

TD on-cable (64k/64k) til 149kr md (flatrate)

<icq:131382336>

Fra : BigDad

Dato : 31-12-01 15:22

spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote in message news:<1f58icu.4iooqfnnaaviN%spam@reippuert.dk>...

> TD on-cable (64k/64k) til 149kr md (flatrate)

Tak for alle svarene. Dejligt at folk gider prøve at hjælpe.
Jeg kan desværre ikke bruge on-cable løsningen, da jeg ikke har TD
Kabel-TV, men jeg har været inde og kigge på telestyrelsens
prissammenligninger, og kan se at der er meget at spare. Nu skal jeg
så se, om kvaliteten af den leverede forbindelse kan gøres bedre.
mv
Lasse

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 30-12-01 15:55

Se på http://www.teleprisguide.dk/

--
Mvh.
Jesper Juellund Jensen

Fra : thomas schreiber

Dato : 30-12-01 15:59

Billigt betyder ikke godt!

Thomas Schreiber
-
http://www.stall.dk

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 31-12-01 17:26

> [...]

> udbydere? Jeg er ikke interesseret i at betale mere, så adsl er nok
> udelukket, selvom det er kommet til mit område.

Du skal unde dig selv en xDSL fra CyberCity. Det koster godt nok en
plovmand at oprette samt et par hundrede om måneden, men fordelene er
mange:

1. du har en super Mac, som overhovedet ikke kommer til sin ret på
nettet.

2. du får en fast forbindelse, hvor du kan slutte flere computere på
(naboens, konens måske)

3. at du gider surfe en 2-3 timer på en 56k er i sig selv imponerende,
men det skyldes måske netop at det tager en evighed at loade de
forskellige sider.

4. en Mac er i forvejen langsommere end en PC på nettet, så med et 56k
modem er det uudholdeligt.

5. du kan tale i telefon samtidig med at du er på nettet og du bliver
ikke pludseligt smidt af, mens du er ved at downloade et eller andet.

6. du kan lukke din alimdelige telefon, hvis du har en mobiltelefon
(husk først at gøre det efter at du har fået xDSL

7. xDSL er fremtidssikret og kan opgraderes ved et telefonopkald. Du
låner udstyret af CC og brænder derfor ikke inde med ISDN modemmer og
deslige.

8. du skal overhovedet ikke købe noget som helst for at det virker.

9. du vil slet ikke kunne forstå hvordan du har kunnet leve uden XDSL
efter en uge med en ordentlig linie

10. CC's 384/128 er 8 gange hurtigere end det du har nu. 8 gange !!!!!

11. du sidder ikke og bliver stresset over at "der er lidt meget tekst"
at læse

12. sikkert noget mere jeg har overset

--
Ciao Jesper )