/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Nu bliver jeg snart Sur..... TELMORE
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 30-12-01 13:22

Telmore og deres LORT

Nu kan jeg nu nok se frem til, at fejre Nytårsaften uden mobil.... Det er
sku et must at sende nytårs hilsner ud...


Jeg har været uden telefon sidens sidste Torsdag.. 11 Dage uden mobil

Og hvad fanden gør Telmore, ikke en skid. Jeg er ikke engang oprettet på
deres website.

Jeg er faktisk røv ligeglad med hvad teledanmark har gang I. For Telmore for
penge af teledanmark, for at de laver fejl. Så derfor må det være deres
problem ikke mit.


Jeg for af vide, at jeg kan få åbnet det, ved at ringe til deres
hovedkontor.. Men de har jo selvfølgelig først åben i det nye år..

DET ER FANME FOR DÅRLIGT

Frank, tag og skrid hjem og luk dit firma. Hvis du ikke for åbent mit nummer
NU. DU har mit nummer.

JA JEG ER GODT SUR SNART..

Der er overhovedet INTET der er overholdt i overflytnings perioden...


Ingen varsel på lukning, simkort dagen efter lukning, ingen adgang på
websiden.. Og så ingen information, ud over at det er Teledanmark skyld alt
sammen. Det er fanme nemt for Frank at sige det.







 
 
Mig (30-12-2001)
Kommentar
Fra : Mig


Dato : 30-12-01 14:09

> Nu kan jeg nu nok se frem til, at fejre Nytårsaften uden mobil.... Det er
> sku et must at sende nytårs hilsner ud...
Cool SMS......

> Jeg har været uden telefon sidens sidste Torsdag.. 11 Dage uden mobil
Set før. Sikkert ikke Telmore's skyld.

> Og hvad fanden gør Telmore, ikke en skid. Jeg er ikke engang oprettet på
> deres website.
Igen. TDC... De er berygtet for at sylte sagerne

> Jeg er faktisk røv ligeglad med hvad teledanmark har gang I. For Telmore for
> penge af teledanmark, for at de laver fejl. Så derfor må det være deres
> problem ikke mit.
Frustration er ikke godt. jeg kender situationen.

> Jeg for af vide, at jeg kan få åbnet det, ved at ringe til deres
> hovedkontor.. Men de har jo selvfølgelig først åben i det nye år..
Normalt er kundeservicen helt i top.

> DET ER FANME FOR DÅRLIGT
:(

> Frank, tag og skrid hjem og luk dit firma. Hvis du ikke for åbent mit nummer
> NU. DU har mit nummer.
Rolig nu. Ellers find et andet selskab der kan gøre det bedre. Det finder du bare ikke i DK

> JA JEG ER GODT SUR SNART..
Er du?

> Der er overhovedet INTET der er overholdt i overflytnings perioden...
Det sker og det er ikke fedt. Jeg var så heldig at være en af de første, samtidig med at alt klappede som det skulle.
Så den KAN lade sig gøre..

> Ingen varsel på lukning, simkort dagen efter lukning, ingen adgang på
> websiden.. Og så ingen information, ud over at det er Teledanmark skyld alt
> sammen. Det er fanme nemt for Frank at sige det.
Men det passer.





Bjarke Hansen (30-12-2001)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 30-12-01 14:47

"Mig" <nifoNOSPAM@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:ClEX7.5077$aS.872880@news010.worldonline.dk...

> Cool SMS......

Jaaa, men de kan jo ikke besvares...


> Frustration er ikke godt. jeg kender situationen.

Nej, men det blev jeg offer for..


> > Der er overhovedet INTET der er overholdt i overflytnings perioden...
> Det sker og det er ikke fedt. Jeg var så heldig at være en af de første,
samtidig med at alt klappede som det skulle.
> Så den KAN lade sig gøre..

De kan godt finde ud af at trække pengene fra min slunkne bankkonto....



Mikael Nørrelund And~ (30-12-2001)
Kommentar
Fra : Mikael Nørrelund And~


Dato : 30-12-01 16:39

> > Cool SMS......
>
> Jaaa, men de kan jo ikke besvares...

Så brug ICQ, der kan man skrive tilbage til.

Mvh.
Mikael



Bjarke Hansen (30-12-2001)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 30-12-01 16:52

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:3c2f3505$0$55651$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Så brug ICQ, der kan man skrive tilbage til.

hehe,,, jaaa det var tider med gratis wab fra Orange,,, Hvor man kunne
skrive ICQ beskeder over wab,,,, ICQ herhjemme fra,, er ikke så mobil. At
den kan tages med i byen....



B&P (30-12-2001)
Kommentar
Fra : B&P


Dato : 30-12-01 14:11

Du har ret i en del af det du skriver,men det er teledanmarks problem når
det kommer til stykket.
Det er dem,der flytter vores nummre. Jeg står og venter på at flytte over
til tiscali og de har samme problem..

Bente


"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
news:3c2f09ba$0$17219$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Telmore og deres LORT
>
> Nu kan jeg nu nok se frem til, at fejre Nytårsaften uden mobil.... Det er
> sku et must at sende nytårs hilsner ud...
>
>
> Jeg har været uden telefon sidens sidste Torsdag.. 11 Dage uden mobil
>
> Og hvad fanden gør Telmore, ikke en skid. Jeg er ikke engang oprettet på
> deres website.
>
> Jeg er faktisk røv ligeglad med hvad teledanmark har gang I. For Telmore
for
> penge af teledanmark, for at de laver fejl. Så derfor må det være deres
> problem ikke mit.
>
>
> Jeg for af vide, at jeg kan få åbnet det, ved at ringe til deres
> hovedkontor.. Men de har jo selvfølgelig først åben i det nye år..
>
> DET ER FANME FOR DÅRLIGT
>
> Frank, tag og skrid hjem og luk dit firma. Hvis du ikke for åbent mit
nummer
> NU. DU har mit nummer.
>
> JA JEG ER GODT SUR SNART..
>
> Der er overhovedet INTET der er overholdt i overflytnings perioden...
>
>
> Ingen varsel på lukning, simkort dagen efter lukning, ingen adgang på
> websiden.. Og så ingen information, ud over at det er Teledanmark skyld
alt
> sammen. Det er fanme nemt for Frank at sige det.
>
>
>
>
>
>



Telmore - Frank Rasm~ (30-12-2001)
Kommentar
Fra : Telmore - Frank Rasm~


Dato : 30-12-01 17:35

Jeg kan sagtens forstå frustrationen, og den er jo i virkligheden 100%
gensidig. Vi lever af kunder, og der er da intet der ligger os mere
fjernt end at forsinke nye kunder i at komme ind i vores butik.

Situationen er alvorlig, man kan læse Direktøren for TDC Mobil lover
bod og bedring, dog med den ene udsættelse efter den anden
(www.telmore.dk, under info). Det er simpelthen for slpat, og vores
eneste mulighed er at stævne dem for de meromkostninger det bidrager
med i vores forretning (For vi tjener ikk epå nogen erstatning, det
dækker alene meromkostninger til kunder der ringer/Skriver indtil os
m.m.)

Jeg kan sige at vi gør ALT hvad der står i vores magt for at få TDC
til at leve op til de forpligtelser de påtager sig, i og med de
opkræver Telmore en stort administrationsgebyr for at flytte en kunde.
Vi har regningen, vi vil også gerne have kunden. Så simpelt er det fra
vores side.

Med venlig hilsen


Frank Rasmussen - Telmore A/S



On Sun, 30 Dec 2001 14:11:19 +0100, "B&P" <bente76@worldonline.dk>
wrote:

>Du har ret i en del af det du skriver,men det er teledanmarks problem når
>det kommer til stykket.
>Det er dem,der flytter vores nummre. Jeg står og venter på at flytte over
>til tiscali og de har samme problem..
>
>Bente
>
>
>"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
>news:3c2f09ba$0$17219$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>> Telmore og deres LORT
>>
>> Nu kan jeg nu nok se frem til, at fejre Nytårsaften uden mobil.... Det er
>> sku et must at sende nytårs hilsner ud...
>>
>>
>> Jeg har været uden telefon sidens sidste Torsdag.. 11 Dage uden mobil
>>
>> Og hvad fanden gør Telmore, ikke en skid. Jeg er ikke engang oprettet på
>> deres website.
>>
>> Jeg er faktisk røv ligeglad med hvad teledanmark har gang I. For Telmore
>for
>> penge af teledanmark, for at de laver fejl. Så derfor må det være deres
>> problem ikke mit.
>>
>>
>> Jeg for af vide, at jeg kan få åbnet det, ved at ringe til deres
>> hovedkontor.. Men de har jo selvfølgelig først åben i det nye år..
>>
>> DET ER FANME FOR DÅRLIGT
>>
>> Frank, tag og skrid hjem og luk dit firma. Hvis du ikke for åbent mit
>nummer
>> NU. DU har mit nummer.
>>
>> JA JEG ER GODT SUR SNART..
>>
>> Der er overhovedet INTET der er overholdt i overflytnings perioden...
>>
>>
>> Ingen varsel på lukning, simkort dagen efter lukning, ingen adgang på
>> websiden.. Og så ingen information, ud over at det er Teledanmark skyld
>alt
>> sammen. Det er fanme nemt for Frank at sige det.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>
>


Mig (30-12-2001)
Kommentar
Fra : Mig


Dato : 30-12-01 21:37

> Jeg kan sige at vi gør ALT hvad der står i vores magt for at få TDC
> til at leve op til de forpligtelser de påtager sig, i og med de
> opkræver Telmore en stort administrationsgebyr for at flytte en kunde.
> Vi har regningen, vi vil også gerne have kunden. Så simpelt er det fra
> vores side.

Endnu engang er det guf at se at Telmore følger med her i gruppen.

Tak for et kanon koncept og en lige så god kundeservice!



Dennis Nielsen (31-12-2001)
Kommentar
Fra : Dennis Nielsen


Dato : 31-12-01 15:09

Halløj Frank!!!

Jeg har forstået at det er TDC der her et problem, men det er jer det går ud
over...!!!

Jeg har flere gange prøvet at flytte et nummer over til jer, men det er
mislykkes hver gang, og det er endda med MEGET store forsinkelser. - Og kan
iøvrigt fortælle, at det ikke var Telmore`s kundeservice, der vidste noget
om hvordan det gik med flytningen, men jeg kunne da kontakte Telia og TDC
for at høre hvordan det gik...???

Jeg kan desværre meddele at jeg som forhenværende glad og tilfreds kunde, nu
er flyttet til Sonofon igen. - Dog ikke grunde den trælse nummerportalitet,
men mere grundet dårlig forbindelse på min bopæl, hvor signalet OFTE
forsvinder, og jer heller ikke kan benytte min mobil, da der OFTE er
forstyrrelser i det hele taget...

Men vender frygteligt tilbage, når det kører som det skal... Både
nummerportaliteten og jeres områdedækning ( ved godt det er TDC`s net...
)

Med Venlig Hilsen

Denner


"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse
news:3c2f4125.1922654@news.worldonline.dk...
> Jeg kan sagtens forstå frustrationen, og den er jo i virkligheden 100%
> gensidig. Vi lever af kunder, og der er da intet der ligger os mere
> fjernt end at forsinke nye kunder i at komme ind i vores butik.
>
> Situationen er alvorlig, man kan læse Direktøren for TDC Mobil lover
> bod og bedring, dog med den ene udsættelse efter den anden
> (www.telmore.dk, under info). Det er simpelthen for slpat, og vores
> eneste mulighed er at stævne dem for de meromkostninger det bidrager
> med i vores forretning (For vi tjener ikk epå nogen erstatning, det
> dækker alene meromkostninger til kunder der ringer/Skriver indtil os
> m.m.)
>
> Jeg kan sige at vi gør ALT hvad der står i vores magt for at få TDC
> til at leve op til de forpligtelser de påtager sig, i og med de
> opkræver Telmore en stort administrationsgebyr for at flytte en kunde.
> Vi har regningen, vi vil også gerne have kunden. Så simpelt er det fra
> vores side.
>
> Med venlig hilsen
>
>
> Frank Rasmussen - Telmore A/S
>
>
>
> On Sun, 30 Dec 2001 14:11:19 +0100, "B&P" <bente76@worldonline.dk>
> wrote:
>
> >Du har ret i en del af det du skriver,men det er teledanmarks problem når
> >det kommer til stykket.
> >Det er dem,der flytter vores nummre. Jeg står og venter på at flytte over
> >til tiscali og de har samme problem..
> >
> >Bente
> >
> >
> >"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse
> >news:3c2f09ba$0$17219$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >> Telmore og deres LORT
> >>
> >> Nu kan jeg nu nok se frem til, at fejre Nytårsaften uden mobil.... Det
er
> >> sku et must at sende nytårs hilsner ud...
> >>
> >>
> >> Jeg har været uden telefon sidens sidste Torsdag.. 11 Dage uden mobil
> >>
> >> Og hvad fanden gør Telmore, ikke en skid. Jeg er ikke engang oprettet

> >> deres website.
> >>
> >> Jeg er faktisk røv ligeglad med hvad teledanmark har gang I. For
Telmore
> >for
> >> penge af teledanmark, for at de laver fejl. Så derfor må det være deres
> >> problem ikke mit.
> >>
> >>
> >> Jeg for af vide, at jeg kan få åbnet det, ved at ringe til deres
> >> hovedkontor.. Men de har jo selvfølgelig først åben i det nye år..
> >>
> >> DET ER FANME FOR DÅRLIGT
> >>
> >> Frank, tag og skrid hjem og luk dit firma. Hvis du ikke for åbent mit
> >nummer
> >> NU. DU har mit nummer.
> >>
> >> JA JEG ER GODT SUR SNART..
> >>
> >> Der er overhovedet INTET der er overholdt i overflytnings perioden...
> >>
> >>
> >> Ingen varsel på lukning, simkort dagen efter lukning, ingen adgang på
> >> websiden.. Og så ingen information, ud over at det er Teledanmark skyld
> >alt
> >> sammen. Det er fanme nemt for Frank at sige det.
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >
> >
>



Fischer (30-12-2001)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 30-12-01 18:02

> Jeg har været uden telefon sidens sidste Torsdag.. 11 Dage uden mobil

Been there ... done that .....
Min mobil var død i mange uger, men jeg håber du er mere heldig.
Jeg er dog overrasket over at der endnu ikke er bedre styr på processen,
altså at der lukkes før flytningen er klar.

> Og hvad fanden gør Telmore, ikke en skid. Jeg er ikke engang oprettet
> på deres website.

Du bliver ikke oprettet før flytningen går igennem.

*Fischer




alwresuihalert (01-01-2002)
Kommentar
Fra : alwresuihalert


Dato : 01-01-02 22:25

snip
> Jeg er faktisk røv ligeglad med hvad teledanmark har gang I. For Telmore
for
> penge af teledanmark, for at de laver fejl. Så derfor må det være deres
> problem ikke mit.

I den sidste sætning, er jeg ikke sikker på hvem "deres" er, men at Telmore
får penge af TDC, når TDC laver fejl, gør da ikke Telmore i stand til at
flytte nummeret hurtigere.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408615
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste