Halløj Frank!!!
Jeg har forstået at det er TDC der her et problem, men det er jer det går ud
over...!!!
Jeg har flere gange prøvet at flytte et nummer over til jer, men det er
mislykkes hver gang, og det er endda med MEGET store forsinkelser. - Og kan
iøvrigt fortælle, at det ikke var Telmore`s kundeservice, der vidste noget
om hvordan det gik med flytningen, men jeg kunne da kontakte Telia og TDC
for at høre hvordan det gik...???
Jeg kan desværre meddele at jeg som forhenværende glad og tilfreds kunde, nu
er flyttet til Sonofon igen. - Dog ikke grunde den trælse nummerportalitet,
men mere grundet dårlig forbindelse på min bopæl, hvor signalet OFTE
forsvinder, og jer heller ikke kan benytte min mobil, da der OFTE er
forstyrrelser i det hele taget...
Men vender frygteligt tilbage, når det kører som det skal... Både
nummerportaliteten og jeres områdedækning ( ved godt det er TDC`s net...
)
Med Venlig Hilsen
Denner
"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse
news:3c2f4125.1922654@news.worldonline.dk...
> Jeg kan sagtens forstå frustrationen, og den er jo i virkligheden 100%
> gensidig. Vi lever af kunder, og der er da intet der ligger os mere
> fjernt end at forsinke nye kunder i at komme ind i vores butik.
>
> Situationen er alvorlig, man kan læse Direktøren for TDC Mobil lover
> bod og bedring, dog med den ene udsættelse efter den anden
> (
www.telmore.dk, under info). Det er simpelthen for slpat, og vores
> eneste mulighed er at stævne dem for de meromkostninger det bidrager
> med i vores forretning (For vi tjener ikk epå nogen erstatning, det
> dækker alene meromkostninger til kunder der ringer/Skriver indtil os
> m.m.)
>
> Jeg kan sige at vi gør ALT hvad der står i vores magt for at få TDC
> til at leve op til de forpligtelser de påtager sig, i og med de
> opkræver Telmore en stort administrationsgebyr for at flytte en kunde.
> Vi har regningen, vi vil også gerne have kunden. Så simpelt er det fra
> vores side.
>
> Med venlig hilsen
>
>
> Frank Rasmussen - Telmore A/S
>
>
>
> On Sun, 30 Dec 2001 14:11:19 +0100, "B&P" <bente76@worldonline.dk>
> wrote:
>
> >Du har ret i en del af det du skriver,men det er teledanmarks problem når
> >det kommer til stykket.
> >Det er dem,der flytter vores nummre. Jeg står og venter på at flytte over
> >til tiscali og de har samme problem..
> >
> >Bente
> >
> >
> >"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse
> >news:3c2f09ba$0$17219$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >> Telmore og deres LORT
> >>
> >> Nu kan jeg nu nok se frem til, at fejre Nytårsaften uden mobil.... Det
er
> >> sku et must at sende nytårs hilsner ud...
> >>
> >>
> >> Jeg har været uden telefon sidens sidste Torsdag.. 11 Dage uden mobil
> >>
> >> Og hvad fanden gør Telmore, ikke en skid. Jeg er ikke engang oprettet
på
> >> deres website.
> >>
> >> Jeg er faktisk røv ligeglad med hvad teledanmark har gang I. For
Telmore
> >for
> >> penge af teledanmark, for at de laver fejl. Så derfor må det være deres
> >> problem ikke mit.
> >>
> >>
> >> Jeg for af vide, at jeg kan få åbnet det, ved at ringe til deres
> >> hovedkontor.. Men de har jo selvfølgelig først åben i det nye år..
> >>
> >> DET ER FANME FOR DÅRLIGT
> >>
> >> Frank, tag og skrid hjem og luk dit firma. Hvis du ikke for åbent mit
> >nummer
> >> NU. DU har mit nummer.
> >>
> >> JA JEG ER GODT SUR SNART..
> >>
> >> Der er overhovedet INTET der er overholdt i overflytnings perioden...
> >>
> >>
> >> Ingen varsel på lukning, simkort dagen efter lukning, ingen adgang på
> >> websiden.. Og så ingen information, ud over at det er Teledanmark skyld
> >alt
> >> sammen. Det er fanme nemt for Frank at sige det.
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >>
> >
> >
>