problem med netværk til en W98/2000 maskin~
Fra : Jon Klose Larsen

Dato : 30-12-01 12:57

Hej

Jeg har et lille netværk med 2 maskiner.

Maskine 1 kører Win98SE
Maskine 2 har både Win98SE og Win2000Pro

Jeg kan godt få forbindelse mellem dem når de begge kører Win98, men når #2
kører Win2000, så kan jeg ikke engang få et "ping" igennem.

Nogen der har et forslag til hvad jeg skal gøre ?

Jeg vil gerne have #2 maskine til at være en server med Win2000, hvor jeg
bl.a. skal udvikle hjemmesider. Hvor finder jeg oplysninger om hvordan den
skal sættes op og "bruges" ?

Hilsen og godt nytår

Jon