"Happy New Year" med Miss B. Haven?
Fra : Kenn Thisted

Dato : 05-01-01 00:39

Hej,

Som sidste nummer i sidste lørdags "Lørdagskvisten" på DR P3 hørte jeg
ABBA's "Happy New Year" med en/nogen, der umiskendeligt lød som Lise
Cabble/Miss B. Haven.

Hvem ved noget om det (hvor fra, hvornår, hvordan, hvorfor)?

Er det bare en naturlig efterfølger til melodi grand prix succeerne at lave
en ABBA tribute triple-CD?

Jeg har spurgt P3, men endnu ikke fået svar - har nogen erfaringer med
e-mails den vej?

Mvh.
\K@

Fra : Chris

Dato : 05-01-01 01:02

On Fri, 5 Jan 2001 00:39:03 +0100, "Kenn Thisted"
<kenn.thisted@get2net.dk> wrote:

>Hej,
>
>Som sidste nummer i sidste lørdags "Lørdagskvisten" på DR P3 hørte jeg
>ABBA's "Happy New Year" med en/nogen, der umiskendeligt lød som Lise
>Cabble/Miss B. Haven.

Det er Lise Cabble som solist, og nummeret er vist nok fra én eller
anden julekompilation, hvor danske kunstnere har indspillet kendte
juelsange.

>Jeg har spurgt P3, men endnu ikke fået svar - har nogen erfaringer med
>e-mails den vej?

Jeg er fra P3, og hjemmefra kan jeg desværre ikke komme med et bedre
svar

Prøv at ringe til Danmarks Radio i Ålborg. Lørdagskvisten bliver
produceret dér, og Frode Mulkjær (værten) kan nok give dig et bedre
svar.

kh
Chris Hansen (P3-vært, der holder ferie)

Fra : Uffe Holst

Dato : 05-01-01 02:48

In an article of 5 Jan 2001 Kenn Thisted wrote:

> Jeg har spurgt P3, men endnu ikke fået svar - har nogen erfaringer med
> e-mails den vej?

Jeg har et par gange skrevet til DR for at få navnet på et nummer. Jeg har
altid modtaget et godt svar, selvom der indimellem er gået lidt tid. Om
det så betyder noget, hvem man skriver til, ved jeg ikke. Mine spørgsmål
har altid drejet sig om deres folkprogram tirsdag aften, og derfor har jeg
skrevet til folkp3@dr.dk og fået svar fra Alan Klitgård og Morten Alfred
Høirup, mener jeg de hedder. Et par flinke fyre, der laver et godt program
-- det har DR da heldigvis ikke rørt ved her efter nytår.

--
Uffe Holst

Fra : Flemming

Dato : 05-01-01 11:24

wrote in dk.kultur.musik:

> [...]
> Cabble/Miss B. Haven.
>
> Hvem ved noget om det (hvor fra, hvornår, hvordan, hvorfor)?

Nummeret er findes på et jule album der blev udgivet sidste år:) albummet
hedder noget i retningen af 'A Spiritual christmas' og indeholder foruden
nummeret med Lise Cabble også numre med Søs Fenger/Have yourself a merry
little christmas, Lars Hug/Last Christmas, Hanne Boel/The christmas song og
meget mere:)

--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +