Deling af bredbånd il PS2
Fra : Søren H. Wind

Dato : 30-12-01 10:41

Sidder med TDC Bredbånd, en PC og en PS2, disse 2 maskiner skal jeg have til
at dele min bredbånds forbindelse, men er det en hub, switch, eller router
jeg skal investere i for at det kommer til at køre gnidningsfrit ?
--
Med venlig løvehilsen
Søren HDI' Wind - www.peugeotklubjylland.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-12-01 10:47

"Søren H. Wind" <s.wind@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
router
> jeg skal investere i for at det kommer til at køre gnidningsfrit ?

Hvis du har BB|ADSL i standardkonfig har du to IP-adresser til rådighed.
Så skal du bare bruge en switch til at forbinde tingene med

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 30-12-01 12:25

Hvad vil du med en internet forbindelse i en ps2 ??

Så vidt jeg ved kan man ikke bruge det til noget endnu...

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk

Fra : Steen

Dato : 30-12-01 13:07

Nej den var jeg også ultra intresseret i

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-12-01 13:20

"Kristian V. Jensen" <vestergaardj@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad vil du med en internet forbindelse i en ps2 ??
> Så vidt jeg ved kan man ikke bruge det til noget endnu...

Det kan jo være at Søren vil være forberedt. Der skulle da vist komme et
USB-netkort og en browser til PS2 i løbet af 2002. (ikke at jeg kan se
hvorfor nogle vil surfe på en PS2 endsige spille på den)

Tag lige et kig på www.makr.dk/?quote (også dig, Steen)

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 30-12-01 13:20

In article <3c2f0933$0$17219$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Martin Højriis Kristensen wrote:

> Det kan jo være at Søren vil være forberedt. Der skulle da vist komme et
> USB-netkort og en browser til PS2 i løbet af 2002. (ikke at jeg kan se
> hvorfor nogle vil surfe på en PS2 endsige spille på den)

Og 100BaseT mig bekendt. (Og det er en glimrende spillemaskine skulle
jeg hilse at sige, specielt når man ikke orker at bokse med windows hver
gang man skal have noget let underholdning)

--
Andreas Plesner Jacobsen | What we do not understand we do not possess.

Fra : Søren H. Wind

Dato : 30-12-01 14:33

THPS3 "Tony Hawk Pro Skating 3" kan man allerede nu spille multiplayer over
nettet !