Palomino XP?
Fra : Henrik Andersen

Dato : 30-12-01 10:01

Er der nogen her der ved om et Gigabyte 7ZX-1 motherboard kan køre med AMD's
Palomino processorer?

Desuden: Hvis man tager en Athlon Palomino XP 1600+ (1400) mhz, skal den så
klokkes til 1400 eller 1600?

Mvh Henrik Andersen

Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 30-12-01 12:40

En Palomino XP 1600+ (1400) kører 1400 MHz. De 1600 er bare lir.

/Mikkel

Fra : J.F.K

Dato : 30-12-01 15:42

Det kan dette board ikke, kun hvis det er rev. 5.0 (Gigabyte 7ZX-5)!
Det står også på Gigabyte´s hjemmeside over bios opdateringer!

mvh. John

Henrik Andersen <FJERNDETTEdk8008@hotmail.com> skrev i en

Fra : Henrik Andersen

Dato : 30-12-01 18:23

Så vidt jeg kan se står der intet på gigabyte HP om det, men jeg går ud fra
at det ikke kan når det er et 7ZX-1

Mvh Henrik

Fra : Lars

Dato : 30-12-01 22:19

On Sun, 30 Dec 2001 18:22:50 +0100, "Henrik Andersen"
<FJERNDETTEdk8008@hotmail.com> wrote:

>Så vidt jeg kan se står der intet på gigabyte HP om det, men jeg går ud fra
>at det ikke kan når det er et 7ZX-1

<http://www.gigabyte.com.tw/home/palomino.htm>

Så hvis det er 7ZX(-1) rev. 5.1 kan den godt.

vh
--
Lars,
<http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>