2001 Top 10 dance
Fra : Niels Overgård

Dato : 30-12-01 04:51

Hej
Det kan godt være at I er skideligegladeoguinteresserede, men hva' så?

Her er nemlig min egen personlige TOP 10 over DANCE numre fra 2001

1: DAFT PUNK- Digital love
2: ROGER SANCHEZ- Another chance
3: BASEMENT JAXX- Romeo
4: HERBIE HANCOCK- The Essence
5: FAITHLESS- Muhammed Ali
6: JAMIROQUAI- Twenty zero one
7: RÖYKSOPP- Poor Leno
8: ZERO 7- Destiny
9: TAXI- Take what you want
10: AIR- How does it make you feel

mvh.
Niels O....

Fra : NBN

Dato : 30-12-01 13:12

Hmm, lige en ting ang. genrer, og dermed Dance...

1: DAFT PUNK- Digital love House, ik' Dance!
2: ROGER SANCHEZ- Another chance House, ik' Dance!
3: BASEMENT JAXX- Romeo House, ik' Dance!
4: HERBIE HANCOCK- The Essence Drum & Bass, Ik' Dance!
5: FAITHLESS- Muhammed Ali House, ik' Dance!
6: JAMIROQUAI- Twenty zero one House, ik' Dance!
7: RÖYKSOPP- Poor Leno House, ik' Dance!
8: ZERO 7- Destiny House, ik' Dance!
9: TAXI- Take what you want Breakbeat/Hip-Hop/Funk, ik'
Dance!
10: AIR- How does it make you feel Downtempo, ik' Dance!

Men så er det en Top 10, ik' Dance top 10!
Du er vel så også ligeglad med min mening

I tvivl en anden gang, prøv fx. www.htfr.com

Mvh,

NBN

Fra : Troels

Dato : 30-12-01 17:38

> 8: ZERO 7- Destiny House, ik' Dance!

Tjaaa.... efter min mening er det altså heller ikke house.... nærmere i stil
med Dido og Air, som du selv kategoriserer som downtempo, så med mindre vi
taler om Photek remixet mener jeg (heller) ikke der er tale om house

Man kan evt. hører begge numre her
http://www.epitonic.com/artists/zero7.html hvis man vil være med i
diskussionen...

/Troels

--
http://home.musling.dk/~lundlaursen/dureforsog/

Fra : Kasper Aae

Dato : 30-12-01 13:26

On Sun, 30 Dec 2001 04:50:32 +0100, "Niels Overgård" <ouiou@yahoo.dk>
wrote:

>1: DAFT PUNK- Digital love
>2: ROGER SANCHEZ- Another chance
>3: BASEMENT JAXX- Romeo
>4: HERBIE HANCOCK- The Essence
>5: FAITHLESS- Muhammed Ali
>6: JAMIROQUAI- Twenty zero one
>7: RÖYKSOPP- Poor Leno
>8: ZERO 7- Destiny
>9: TAXI- Take what you want
>10: AIR- How does it make you feel

Det kan godt være det er flueknepperi, men jeg ville nu ikke ligefrem
kategorisere Air som "Dance".

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Troels

Dato : 30-12-01 16:17

> Det kan godt være det er flueknepperi, men jeg ville nu ikke ligefrem
> kategorisere Air som "Dance".

Nej jeg sad også og tænkte på om du evt. kunne lave en lille video hvor du
viser hvordan du danser til den

Ta' evt. noget af Åge's dansebandsmusik med i stedet for (endnu mere )

/Troels

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-12-01 16:46

Troels <tllund[blah_blah]@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c2f2fc7$0$272$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Ta' evt. noget af Åge's dansebandsmusik med i stedet for (endnu mere )
>
> /Troels
_____________

Prøv i den forbindelse at se min private årets hits under:
2001 DANISH TOP OF THE YEAR
Her nominerer jeg helt privat året bedste danske musik
Jeg er selv nomineret som Årets Musik-geni

Fra : Troels

Dato : 30-12-01 16:50

> Hej
> Det kan godt være at I er skideligegladeoguinteresserede, men hva' så?

I grunden var det da en meget go' ide med sådan en liste, så i får også lige
min top et eller andet over, om ikke dance, så ihvertfald musik man kan
danse til

1. Depeche Mode "I feel loved (Danny Tenaglia Labour of love edit)"
2. Gorillaz "Clint Eastwood (Ed Case/Sweetie irie Re-fix)(Edit)"
3. Fatboy Slim "Weapon of Choice"
4. Roger Sanchez "Another chance"
5. Basement Jaxx "Where's your head at"
6. Daft Punk "One more time"

hmmm..... det var vist lige det jeg har yndet at danse, eller hvad nu vi
skal kalde det, i år.

/Troels

Fra : NBN

Dato : 30-12-01 19:21

Nå men, jeg vil også lige smide en liste over gode tracks fra 2001 ind på
listen.

7 fede nummer i tilfældig rækkefølge:

* RinneRadio - Kuvala
* Nacho Marco - Soninido Profundo E.P.
* Mojolators feat. Camilla - Drifting
* Tim Deluxe - We All Love Sax
* Silicone Soul - Right On!
* John Creamer & Stephane K. feat. Nkemdi - I Wish You Were Here
* G Club pres. Banda Sonora - Guitarre G