Thomas Rusiak - Hiphopper??
Fra : Micki Vildershøj Jen~

Dato : 04-01-01 00:36

Hej NG

Nu må I lige oplyse mig - Er Thomas Rusiak ironisk når han synger om det at
være hiphopper?

Både videoen og lyrikken kan tolkes som om han gør grin med stereotype
hiphoppere men hvis han ikke gør det er han vel egentlig bare lam...

Ellers et kanon fedt nummer, efter min mening...

Micki

Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-01-01 09:08

"Micki Vildershøj Jensen" wrote:

> Hej NG
>
> Nu må I lige oplyse mig - Er Thomas Rusiak ironisk når han synger om det at
> være hiphopper?

Jeg sad faktisk selv og tænkte over det samme i går aftes.
Jeg kom selv til den konklusion at sangen er ment sarkastisk. Ikke mindst efter
at have hørt "A Whole Lot Of Things" som man vel ikke kan definere som
Hip-Hop(?).
Men om de der Sockholm Teddybears selv anser sig for at være nogle værre badass
ghetto-drenge er så en anden sag

Er jeg iøvrigt den eneste der synes A Whole Lot Of Things lyder frygtelig meget
af Jane's Addiction's "Being Caught Stealing"?

/Robert

Fra : Jacob

Dato : 04-01-01 16:32

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> wrote in message
> Er jeg iøvrigt den eneste der synes A Whole Lot Of Things lyder frygtelig
meget
> af Jane's Addiction's "Being Caught Stealing"?

nej det har jeg også bemærket, og synger han ikke også et eller andet med
"stealing"?
Jeg foretrækker nu "Jane's Addiction" versionen :)

---Jacob---

Fra : Gergen

Dato : 04-01-01 18:04

Robert Eriksen <roe@adr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3A542F61.F08C7221@adr.dk...
> Er jeg iøvrigt den eneste der synes A Whole Lot Of Things lyder frygtelig
meget
> af Jane's Addiction's "Being Caught Stealing"?

Nej, jeg har tænkt det samme

--
Christian
-----

Fra : Snigeren

Dato : 05-01-01 02:15

Kan oplyse at nummeret er et covernummer af Teddybears STHLM´s "Punkrocker"
som bestemt ikke er Hip-Hop, men Punk!

Fra : Knud K. H.

Dato : 05-01-01 13:16

> Både videoen og lyrikken kan tolkes som om han gør grin med stereotype
> hiphoppere men hvis han ikke gør det er han vel egentlig bare lam...
>
> Ellers et kanon fedt nummer, efter min mening...

Nummeret Rock N Roll High School med Teddybears STHLM er også rimelig fedt -
og her er det vist også Rusiak der er leadvocalist....
--
mvh.
Knud KH.

Fra : Snigeren

Dato : 05-01-01 14:34

Knud K. H. <knud@post12.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:934dt8$at6$1@news.inet.tele.dk...

> Nummeret Rock N Roll High School med Teddybears STHLM er også rimelig
fedt -
> og her er det vist også Rusiak der er leadvocalist....

Værd at checke ud er også det nyeste med ham: DJ Sleepy Feat. Thomas
Rusiak - "In This Cold World", så lige på MTV i nat, at de var begyndt at
vise videoen....

Nogle der måske kunne oplyse hvor vokalen "In This Cold World" er nuppet
fra?

/S