duet service
Fra : Aksel Sonne

Dato : 29-12-01 19:56

er TDC's duet ændret ?

jeg mener at duetsvar altid har fortalt med en syntetisk stemme hvornår og
fra hviket nr der er lagt besked.

- Det sker ikke længere ! eller er det bare hos mig, fordi jeg ikke elsker
TDC

/aksel

Fra : Mickey

Dato : 29-12-01 20:41

"Aksel Sonne" <sonne.at.@internet.dot.dk> skrev i en meddelelse

> jeg mener at duetsvar altid har fortalt med en syntetisk stemme hvornår og
> fra hviket nr der er lagt besked.

er det ikke den samme som MobilSvar ? I så fald får du efter at have
aflyttet beskeden muligheden for at høre nummer og tidspunkt

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Henrik H. A.

Dato : 30-12-01 14:16

> [...]
hvornår og
> fra hviket nr der er lagt besked.
>
> - Det sker ikke længere ! eller er det bare hos mig, fordi jeg ikke

Min duetsvar er også holdt op med at sige nummer og tidspunkt !

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 30-12-01 15:35

> Min duetsvar er også holdt op med at sige nummer og tidspunkt !

Jeg mener det blev fjernet bl. a. fordi Rene ord for pengene, påpegede, at
inden man ko til at lytte til sine beskeder, Ja så havde TDC tjent en mindre
formue - derfor er det nu blevet valgfrit om man vil hører afsender &
tidspunkt.

Mvh,

Martin Rise Christensen

Fra : --==JKADK==--

Dato : 30-12-01 16:11

"Martin Rise Christensen" <martin@rise.dk> wrote in message
> [...]
tjent en mindre
> formue - derfor er det nu blevet valgfrit om man vil hører

Sjovt jeg ikke har bemærket det .. men dejligt de har fået det
gjort .. da jeg for 1 1/2 år siden fik en firma telefon med TDC
abbo var det ved at drive mig til vanvid at skulle høre på det men
den gang fik jeg atvide at det ikke kunne fravælges.