HJÆLP!!!
Fra : Alex Amtkjær

Dato : 29-12-01 19:45

Jeg er ude efter en film, men jeg kan ik huske så meget om den.
Det jeg ved er at den handler om en mand der bliver kørt ned af en lastbil
en morgen han er ude at løde.
Han bliver lam fra halsen og ned og skal derfor sidde i kørestol, men han
kan selvfølgelig ik gøre så meget selv så han får en abe som skal hjælpe ham
med de små ting han ikke selv kan klare. Men så er det at aben den går amok
og bliver mandens værste mareridt.
Det er det jeg ved om den, men kan i hjælpe så ville jeg blive pisse glad.

På forhånd tak.

Fra : Morten Wartou

Dato : 29-12-01 19:58

"Alex Amtkjær" <bastian.amtkjaer@tdcspace.dk> wrote in message
> [...]
> og bliver mandens værste mareridt.
> Det er det jeg ved om den, men kan i hjælpe så ville jeg blive pisse glad.

Google er din ven. Jeg søgte på "man wheelchair paralyzed" og fandt hurtigt
ud af, at denne må være filmen du taler om: http://us.imdb.com/Title?0095652

Med venlig hilsen,

Morten Wartou