execCommand
Fra : Dennis Hansen

Dato : 29-12-01 19:38

Hejsa

Jeg skal lave en teksteditor til en side og har fået at vide at execCommand
er en god ting at bruge, jeg kan bare ikke helt finde ud af det og på msdn
er der ikke meget hjælp at hente, det er bare mere forvirrende.... Er der
ikke en der ved hvor man kan få en udførlig beskrivelse?

PFT

Dennis

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 29-12-01 19:46

Dennis Hansen wrote:

> [...]
> er der ikke meget hjælp at hente, det er bare mere forvirrende.... Er der
> ikke en der ved hvor man kan få en udførlig beskrivelse?

Kan du præcisere hvilken slags teksteditor du forestiller dig, hvad du
mener med 'side' og hvad execCommand er?

-(også) dennis

Fra : Dennis Hansen

Dato : 29-12-01 19:50

ExecCommand skulle være en form for et ActiveX komponent til JavaScript, det
er en teksteditor til en hjemmeside, hvor man kan sætte skrifttype,
størrelse osv.

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 29-12-01 20:01

Dennis Hansen wrote:

> ExecCommand skulle være en form for et ActiveX komponent til JavaScript, det
> er en teksteditor til en hjemmeside, hvor man kan sætte skrifttype,
> størrelse osv.

Aha. Så tror jeg det er en gal gruppe. ActiveX og Java har ikke noget at
gøre med hinanden (er modsætninger på flere punkter).

Måske den nyhedsgruppe med clientsde scripting er bedre?

-dennis