Campingvogn fra tyskland
Fra : Hans-Jørgen Lorentze~

Dato : 29-12-01 19:33

Hej
Er der nogen der har erfaring med at købe campingvogne i Tyskland? Jeg kan
se at priserne i Tyskland er 10-20 pct. lavere end i Danmark.

Mvh.
Hans-Jørgen Lorentzen

Fra : PHK

Dato : 29-12-01 19:37

"Hans-Jørgen Lorentzen" <hjl@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen der har erfaring med at købe campingvogne i Tyskland? Jeg kan
> se at priserne i Tyskland er 10-20 pct. lavere end i Danmark.

Vi sparede næsten 23.000 kr. på vores. Foruden besparelsen fik vi fortelt,
tv-antenne m.m. med i købet.

Der er ikke store problemer i det, men da proceduren er forskellige fra da
vi købte i 97, vil jeg afslå mig fra at kloge i det :)

Men der er noget med at du skal have en attest - kan sgu ikke lige komme på
hvad den hedder.

Campingvogne der kan indregistreres i Tyskland kan også indregistreres i
DK - EU rulez.

--
_
|_|

Fra : Hans-Jørgen Lorentze~

Dato : 30-12-01 10:58

"PHK" <phk@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:a0l2ji$hpg$1@sunsite.dk...

> [...]

> hvad den hedder.
>
> Campingvogne der kan indregistreres i Tyskland kan også indregistreres i

Købte I hos en privat eller hos en forhandler?

Fra : PHK

Dato : 30-12-01 13:43

> Købte I hos en privat eller hos en forhandler?

Forhandler.

Jeg kørte en tur rundt til alle campingforhandlere af Knaus nord for Hamburg
med en seddel, hvorpå der stod hvad vi havde brug for samt et faxnummer. Så
var det op til firmaerne ....

Vi købte i nærheden af Kiel.

--
_
|_|

Fra : Stig Kuhlman

Dato : 03-01-02 16:08

Hvad med afgifter og sådan noget i Dk er der noget af det ?

Fra : PHK

Dato : 03-01-02 19:01

"Stig Kuhlman" <stig@kuhlman.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med afgifter og sådan noget i Dk er der noget af det ?

Nej, det er heller ikke nødvendigt at fortælle myndighederne hvor du har den
fra.

--
_
|_|