Hub Swích eller Router ved ADSL TDC
Fra : klippe

Dato : 29-12-01 19:41

Vi bruger i øjeblikket en 4 ports hub til 4 flydende IP adresser

Skulle vi af hensyn til hastígheden/ Båndbredten hellere bruge en Router

Eller Måske en Swich

På forhånd tak

Peter

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-12-01 19:52

"klippe" <klippe.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Vi bruger i øjeblikket en 4 ports hub til 4 flydende IP adresser
> Skulle vi af hensyn til hastígheden/ Båndbredten hellere bruge en
Router
> Eller Måske en Swich

Der er umiddelbart ingen internethastighed at vinde ved nogen af delene.
Hvilket produkt har I?

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Steen

Dato : 30-12-01 15:51

Ved at vælge en router, sætter i kun begrænsninger på jer selv.... De fire
porte der normalt er i en router ER en Switch... men med Router, kan der
komme en række begrænsninger i form af NAT og ufrillig spærring af
forskellige services.

Med de 4 Ip adresser i har i dag, har i offentlige IP adresser til samtlige
maskiner, og ingen begrænsninger, for såhvidt ang. adgang til Internettet.

Steen
PS. udtaler mig stadig kun for mig selv