Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
sorthvid "dyst"
Fra : Karsten Olesen

Dato : 29-12-01 18:50

Mit billede kan ses på
dk.binaer under
titlen "juletorv".

I sorthvid.

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 29-12-01 19:53

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse
news:a0kvo8$1s06$1@news.cybercity.dk...
> Mit billede kan ses på
> dk.binaer under
> titlen "juletorv".

news:a0kvm7$1rui$1@news.cybercity.dk

Fra : sim

Dato : 30-12-01 13:47

smukt, smukt! Men hvor er stjernerne? Hvor er lyset i vinduerne, så man
virkelig kan mærke at man står udenfor.
Hvor er handlingen. Temaet er tamt, men et godt billede af temaet...
mvh sim.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 30-12-01 18:59

"sim" <sim@ox.dk> skrev i en meddelelse
> smukt, smukt! Men hvor er stjernerne? Hvor er lyset i vinduerne, så man
> virkelig kan mærke at man står udenfor.
> Hvor er handlingen. Temaet er tamt, men et godt billede af temaet...
> mvh sim.
**************

Tak, tak!.
Stjernerne valgte at blive væk den aften.
Lyset i vinduerne kan jeg af gode grunde
ikke gøre noget ved uden magi.
Handlingen..der ER ingen handling...alt står stille i dêt vejr...måske
julehyggen er på vej ????
Tema'et er ikke tamt..et typiskt billede som skal
beskrive lidt hygge ved juletid.hverken mere eller mindre.
Men glæder mig du faktisk synes jeg har ramt det godt nok...
Det var første billede udenfor iår....

MVH

Fra : Erland Pillegaard

Dato : 31-12-01 17:08

Karsten Olesen <gakke@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a0nklu$2jk3$1@news.cybercity.dk...

> [...]
> beskrive lidt hygge ved juletid.hverken mere eller mindre.
> Men glæder mig du faktisk synes jeg har ramt det godt nok...

Hej Det er da utroligt med denne side her,i lige så lang tid jeg er kommert
her har der været noget der hedder "Billede Kritik" og ikke en gider at
skrive deres mening om de billeder der lægges op,og nu er der gud hjælpe mig
en der spørger om vi ikke skal lægge billeder ud til bedømmelse,hold da
kæft det går godt her,kære venner prøv at holde lidt liv i billede
kritikken,men det gide i sku ikke,det er sjovre at lægge dem i alle mulige
andre binar og hvad ved jeg,for så kan i jo se hvor dygtig jeg er,andre
bruger siden til at få alle deres billeder vist en 30-40 stykker at
gangen,jo, jo det går sku godt.
Prøv lige at se på siden havd der bliver spurt om,og som der er blevet spurt
om 10000 gange før hvar skal jeg købe af dit eller dat,der er vel svaret på
det så mange gange at man efterhånden ved hvad man skal købe.
Det er sku rigtigt som Kent skriver der trænger godt nok til lidt liv
herinde.
med venlig hilsen og godt nytår
erland

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 31-12-01 18:07

Erland Pillegaard wrote:

> [...]
> er kommert her har der været noget der hedder "Billede Kritik" og
> ikke en gider at skrive deres mening om de billeder der lægges

Du kan slet ikke forestille dig, at der måske er en del som synes, at
det er meget sjovere at skabe- og se på billeder, end det er at snakke
om billeder....:)

Og den form form for "Billede Kritik" som praktiseres i denne gruppe, er
vel lidt et levn fra fotoklubberne, det opstod nok dengang, hvor det
kostede en masse penge at lave en håndfuld billeder, og når der ikke var
råd til at lave en masse billeder, hvad skulle man så få tiden til at gå
med i fotoklubben - jo man kunne da snakke om billederne.

Et godt billede siger mere end tusind ord, og det taler alle sprog, og
jeg foretrækker min personlige oplevelse af det budskab, som fotografen
ønsker at bibringe mig med billedet - hvad andre ser og oplever er
komplet uinteressant.

Godt nytår herfra - pift - bang - bum - knald....!

Fra : Erland Pillegaard

Dato : 31-12-01 18:46

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C309B2E.FE4C077B@niels-ebbesen.net...

> [...]
> komplet uinteressant.
>
> Godt nytår herfra - pift - bang - bum - knald....!

Jamen sikken dog vrøvl du skriver.
Jo jeg kan netop godt forstille mig og har gjort det i mange år,at det er
sjovt og dejligt at skabe billeder,men i modsætninng til dig vil jeg da
gerne høre hvad andre syntes om dem,og det har vel ikke noget at gøre med
gammele dage og fotoklubber, jeg selv har fotograferet i over 30 år men er
da stadig glad for at høre en kommentar til mine billeder,og for mig
personligt er der ikke noget bedere end at snakke og se billeder og jeg har
aldrig stået i en fotoklub.
Og det jeg mener med at man skal til at strate en ny billedekritik vise jo
netop at flok gerne vil havde lidt kritik på deres billeder,og jeg mener så
man kan jo bare bruge den der er her.
Og rigtigt et godt billede siger netop mere end tusinde ord men hvis ingen
ser dem ja så er det hele jo ligegyldigt ikke,og for mig er det ikke
ligegyldigt hvad mine billeder siger,de skulle jo også gerne sige andre
noget...ikke
At du som åbenbart lever af det, ser på det på din måde,gør vel ikke at vi
andre ser på det på en anden måde
Godt nytår
erland

Fra : ab