Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
sorthvid "dyst" ?
Fra : Karsten Olesen

Dato : 29-12-01 18:33

Måske vi sku' prøve
at ta' nogle billeder i s/h og uploade
dem til vurdering ?

Der kan jo skabes nogle kunstværker
i s/h, så det ku' jo være sjovt at
se hvad folk kan få ud af det....

MVH

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-12-01 19:04

Karsten Olesen wrote:

> Måske vi sku' prøve
> at ta' nogle billeder i s/h og uploade
> dem til vurdering ?
>
> Der kan jo skabes nogle kunstværker
> i s/h, så det ku' jo være sjovt at
> se hvad folk kan få ud af det....

Du / I kan bare vente til jeg i mogen opdaterer Photo-Gallery.dk - jeg
har i dag været ude og gå en 4 timer lang tur i sneen, det blev til 66
billeder. Mange af billederne er næsten S/H, eller som et blåtonet
S/H-billede, og et par enkle billeder er næsten helt grafiske uden mellemtoner.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 29-12-01 19:34

> [...]
> billeder. Mange af billederne er næsten S/H, eller som et blåtonet
> S/H-billede, og et par enkle billeder er næsten helt grafiske uden

*********************

Du lyder som en proff hvilket er helt iorden.
Men man kan så på nuværende tidspunkt næsten
gætte sig til din måde at ta' billederne på, med
perfekt midte, lidt i siden og lidt der "kommer ind foran"
så dybden kommer på...alt sammen OK, men
det ville nu være federe at se hvad amatører
får ud af deres grej, som nok koster under
1/10 af det du nok har på lager..

MVH

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-12-01 23:14

Karsten Olesen wrote:

> ..........cut....................... men
> det ville nu være federe at se hvad amatører
> får ud af deres grej, som nok koster under
> 1/10 af det du nok har på lager..

Jeg bruger et lille Leica Digilux 4.3 til under titusinde piskeslag,
det kan vel ikke betegnes som ekstravagant, der er nok flere af denne
gruppe's brugere, som har for er større beløb grej i deres fototaske.

Og hvis vi medregner mørkekammerudstyr og scanner, så har de fleste nok
brugt 10-tusser på deres fotoudstyr...:)

Fra : Karsten Olesen

Dato : 29-12-01 23:22

> Jeg bruger et lille Leica Digilux 4.3 til under titusinde piskeslag,

Mkay...