Allan hvem?
Fra : Ralph

Dato : 29-12-01 17:53

Er Allan Vegenfeld og "Jensen" den samme person, jeg mener at have hørt
promotion for Jensen for et halvt år siden, og nu kommer Vegenfeld med
SIN nye CD, er det samme CD?

--
venligst
Ralph

Fra : zcully

Dato : 29-12-01 19:25

NEJ absplot ikke.

Allan Jensen er den tidligere forsanger i Gangway
og
Allan vegenfeldt er den tidligere forsanger i Nerve, Chosen Few og ikke
mindst totalt fede The Sandmen.

/Zcully

Fra : Ralph

Dato : 29-12-01 20:08

zcully wrote:

> Allan Jensen er den tidligere forsanger i Gangway
> og
> Allan vegenfeldt er den tidligere forsanger i Nerve, Chosen Few og ikke
> mindst totalt fede The Sandmen.

Tak for det, men indrøm det er LIDT forvirrende, Vegenfeldt hedder OGSÅ
Jensen.
--
venligst
Ralph

Fra : Guess

Dato : 29-12-01 23:43

Ja tænk at jeg aldrig har hørt om ham! Og nu kommer han jo som gueststar til
D:A:Ds koncert on to måneder... Nøj hvor jeg glæder mig

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-12-01 01:34

On Sat, 29 Dec 2001 23:43:24 +0100, "Guess" <tilanne@yahoo.dk> wrote:

>Ja tænk at jeg aldrig har hørt om ham! Og nu kommer han jo som gueststar til
>D:A:Ds koncert on to måneder... Nøj hvor jeg glæder mig

Jeg har lige været til koncert med Allan i aften. Hallo hvor han
stadig rykker. Men han er bedst til den kontante rock. Sandmen-numrene
holder stadig - i den grad!!!
En fed aften med vores Gud Allen

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Guess

Dato : 30-12-01 11:25

Det er jeg da enormt glad for at høre..Så bliver det en endnu bedre dag når
jeg skal til koncert

Fra : zcully

Dato : 30-12-01 15:01

Hvad???????
Spillede han også Sandmen numre??
Hvis ja - Hvad fx.?

/Zcully

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-12-01 15:28

On Sun, 30 Dec 2001 15:01:14 +0100, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

>Hvad???????
>Spillede han også Sandmen numre??
>Hvis ja - Hvad fx.?
Jeg kan ikke huske dem alle, men det var næsten fifty-fifty og så et
par covernumre.
Weather with Heather, Grooving you, Devils way, House in the country
er dem jeg lige kan huske,
Han sluttede af med Grooving you!! Jeg siger dig taget løftede sig -
det var Sandmen-rock når det er bedst!!

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : zcully

Dato : 30-12-01 23:40

Åååååh hvor jeg hader mig selv for ikke at have taget derind..........
Jeg havde regnet med det, men tænkte så at jeg slet ikke har hørt hans nye
materiale, så jeg blev væk!!!

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-01-02 02:31

On Sun, 30 Dec 2001 23:40:03 +0100, "zcully" <zcully@hotmail.com>
wrote:

>Åååååh hvor jeg hader mig selv for ikke at have taget derind..........
>Jeg havde regnet med det, men tænkte så at jeg slet ikke har hørt hans nye
>materiale, så jeg blev væk!!!

Han skal jo varme op til DAD's tour til foråret

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk