Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
movie fra Olympus c-3000 kamera
Fra : Tine Müller

Dato : 29-12-01 17:50

Jeg har optaget en lille movie med ovennævnte kamera, men på optagelsen kan
man næsten ikke se noget, da der var temmelig mørkt i lokalet. Man kan kun
skimte nogle stearinlys. Lyden er helt ok. Det er åbenbart ikke muligt at
optage movie i et mørkt lokale med dette kamera. Findes der et program hvor
man kan åbne movien og lysne de forskellige frames og så gemme igen? Hvad
med Adobe Premiere?

Håber nogen kan hjælpe mig?

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : Mr. Mondeo

Dato : 30-12-01 10:02

Jeg har også et C3000 og det egner sig ikke til indendørs videooptagelser,
men prøv det udendørs i dagslys så bliver det rimeligt.

Mvh Hans